Höstmammorna 2009

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Höstmammorna 2009

ja det tycker jag låter jätte bra, en riktigt tråkig och kylig månad så kanske blivit lite "extra" mys med sin partner :angel::p

Oj, vad du är duktig! Jag håller igång.. typ inte alls :o Ridningen får vänta och ett gym var läänge sen jag var på. Hade tänkt att gå mycket promenader men det har blivit lite sisådär.. Det är ganska otroligt att kroppen inte förfallit mer än vad den har ;)

Höstmammorna 2009
Augusti- Kanelbulle, första (Stockholm)
11/9 - nisse_, första barnet (sundsvall)
5/10 - Comfort, första barnet (typ Kalmar)
5/10 - _bed_of_roses_, Första barnet (Mariannelund)
7/10 - larkin, första barnet (Bålsta)
10/10 - kpist, andra barnet (stockholm)
22/10 - Voltis, första barnet (stockholm)
28/10 - Xandoor, första barnet (Kristinehamn)

Jag håller inte igång alls längre, har foglossning och ryggont.
Jag är glad för de minipromender som blir, ca två ggr/vecka försöker jag gå lite längre.

del kl

gymma nu? hur orkar du det? :eek:

vi är igång och renoverar och flyttar, så det blir inte annat än spring här känns det som.
Annars har jag ju ett mkt fysiskt jobb, men jag jobbar typ bara en dag i veckan nu så jag rör mig inte mycket alls känns det som jämfört med innan men ändå är vi aldrig hemma, och jag sitter nästan aldrig ner...
Igår målade jag element, och det var st sa*ans trist så jag skulle hellre springa maraton :devil:

Jag vägde mig i morse, kände mig som jag hade gått upp fem kilo sen jag var hos bm sist (1 1/2 vecka sen) men jag hade inte gått upp ett gram knappt! hjärnan kan luras rätt bra ibland!

Vägde mig i går, gått upp 13kg hittils :D
Men gymmet är faktiskt det som funkar bäst, med lätta vikter så är det faktiskt riktigt skönt att jobba kroppen lite.
Dessutom har jag varit oförskämt pigg senaste veckorna, hoppas det håller i sig ett tag till ;)

KL

Jag har inte hållt igång något sen jag blev gravid.
Fick sluta med ridningen rätt så omgående likandant med att mocka, klarar inte av att gå promenader heller tyvärr.
Har haft problem med kramper och sammandragningar sen början och Bm sa att jag måste ta det lugnt och lyssna på kroppen.
Men fastän jag är mest stilla så har jag hittils bara gått upp 6 kg sen inskrivningen.

Funderade på en sak...
Eftersom vi ligger så nära varandra inför BF så kanske vi kan skriva in våra besök på Mvc, finns ju iof en sådan här tråd redan men tänkte att det kunde vara roligt att vi i denna lilla grupp kunde följas åt.

Vad säger ni om det ?

Ojojoj, träna hinns inte med här inte :crazy:
Jobbar 100 % treskift som undersköterska och just nu i semestertider är det väldigt slitigt, är helt slut när jag kommer hem.
Slutade rida för 4 veckor sedan, i vecka 30, så just nu består min motion endast av promenaderna till och från jobbet.
Tänkte jobba fram till vecka 36, sedan har jag semester i fyra veckor och efter det så kan ni ju gissa vad jag ska göra ;)

Jo det tycker jag låter bra, Vi är ju så nära varandra med BF så det tycker jag,

Jag skall till BM på tisdag 28 och göra en kontroll, då är jag 30+1 skriver hur det gick på tisdag :D

Det tycker jag var en jätte bra ide!

Jag har redan gått upp 10 kg, känns ganska mycket men då har jag inte ätit som en gud heller. Har börjat samlat på mig vätska också, märks framförallt på händer och fötter. Kan inte använda min förlovningsring längre :crazy:

Schhhhhhhh!:eek:

Jag tänkte snarare gå över tiden:)

Nu ska jag i alla fall på ett par dagars semester, så i eftermiddag ska jag åka bil 45 mil. Ska bli hemskt kul:D

jag känner mig inte ett dugg avundsjuk på dig. Hua, 45 mil :crazy:
Jag kan inte åka bil längre, blir så åksjuk, kan bara köra själv :p
Vart ska du nånstans?

kl

Har börjat att fundera lite på detta med andningslarm och baby vakt.
Vet ni om det är någon som är sämre eller bättre ?
Vilka märken rekommenderar ni ?

Ha 45 mil, jag ska åka 55 mil i morgon. Och är den enda i bilen med körkort! :p
Med två småbarn i bak, bra övning för framtiden tyckte svägerskan och fixade så de kunde åka med oss ner till Halmstad.
Får se i morgon kväll om jag ska tacka henne eller skälla på henne. :D

Jag ska till BM om lite över en vecka tror jag det var. Så kan uppdatera då!

Sist jag var där så lyssnade hon på hjärtljuden, lät bra. Och så mätte hon magen, jag låg lite grann över snittet, 25 tror jag det var. (har allt på papper, har inte så bra minne hehe). Min moderkaka har hela tiden legat högt upp, vilket tydligen är positivt!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka