Höstmammorna 2009

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Höstmammorna 2009

Så gjorde jag förra gången, men nu vet jag redan att jag läcker som ett såll, mycket och länge! Så för mig lönar det sig definitivt med tvättbara. :)

Blir en drop cup, engångsinlägg till att börja med, och en skötväska.

Men kan inte bestämma mig nu när jag är en klickning från beställning!!

Vilken av skötväskorna ska jag ta?!

Gaia o ko väskan, bra kvalitet, lite annorlunda.. snyggt till den bruna vagnen...(vatten och smutsavstötande tyg, annars skulle den vara mkt opraktisk!!) på rea! :p
3435.jpg

Brio tote bag i brunmönstrat tyg. Samma tyg som bilden, men inte den modellen (mer bagmodell, ungefär som gaia väskan) Matchar ju vagnen bra, samma märke.. ville ha det mönstret på vagnen först, men sambon vägrade hehe.
vaska_48685770_thumb.jpg

hur mycket som helst! det är bra om du lägger en hög gnäll-grund för oss med, vi lär ju också hamna där snart ;)

Håller med Comfort, gnäll på! :D

Inte bestämt mig om skötväskan ännu, var och klämde på briovarianten och provade den på vagnen jag beställt, såg riktigt bra ut.
Den känns lite mer praktiskt. Men den i guld är ju så snygggg hehe.
Köpte brion på öppet köp, kan fota den snart ska även fota magen så :D

Den i guld måste jag beställa på nätet, därav inköpet av bara brion idag *förtydligande* hehe.

Skyll er själva:devil:

Jag har dessutom fått karpaltunnelsyndrom, vilket väcker mig på nätterna, och stör mig på dagarna. Men den största katastrofen: Jag har glömt bort min Master Secure Code så jag kan inte trösta mig med hämningslös internetshopping i den utsträckning jag vill:cry: . Jagar desperat banken för att få en ny BUMS.

Erkännas skall dock att det faktiskt är lättare att må uselt nu, än det var i vecka 20. Jag vet ju att slutet är närmare, vilket var tröstlöst när man ulkade upp middagen i början och fram till v 25. Har tid hos bm imorgon för att kolla att allt är ok och bestämma tid för igångsättning.

Jag trodde ju i min enfald att i och med att jag hade börjat öppna mig, så skulle det fortsätta inte bara "jaha, så återvänder vi till ruta ett".

Stackare! Att inte ens kunna tröstshoppa. :(

Men du, det kan ju fortfarande komma igång av sig själv. :)

Kan du inte hoppa runt pa en pilatesboll i ett par timmar, det hjalper val till att oppna backenet?

Annars funkar det nog att sitta har och gnalla ocksa sa gnall pa sa stottar vi! :bump:

Och beratta for bullen att kanelbullar ar godare nar de inte ar overbakade sa det ar dags att komma ut nu!

Hotade sambon med att tvätta fönster, vilket resulterade i HAN gör det.
Helt fel utfall...

På grund av mitt slemproppsläckage (myyyysigt!) får jag ingen färdknäpp heller, sambon är av någon anledning inte sugen???:confused:

Skum sambo du har, han får väl offra sig lite. Annars kan det funka att ta saken i egna händer, så att säga, har jag läst. Nackdelen är att man går miste om sperman. :D

Men da blir det val mer som en hinnsvepning typ? Om man tar saken i egna hander alltsa. Sa det kan sakert satta igang det med, jag laste dessutom att man maste ha typ 40 liter sperma for att man ska fa tillrackligt med whatever hormon det ar som finns dari...

Nja, då måste man långt in och gräva. ;) Orgasm ska kunna dra igång sammandragningar och är man då mogen så kan förlossningen starta.
Ja egentligen krävs det ju väldigt mycket sperma, men lite är bättre än inget antar jag. ;)

Min väska inklusive tjockmage och nu er jag även: tjockkinder!! :o
Dessutom är jag i vecka 33 ochinte 32 som jag trott i ett par veckor nu, skrev fel vid en uppladdning av bilder sen har det bara hängt på... men vecka 33 ska nog stämma... :D

29207527.jpg

29207530.jpg

Alltså jag gillar den guldiga väskan med, men denna känns samtidigt mer som "mig"... hmm har en veckas betänketid!
Köpte en drop cup amningsbh på samma gång, så nu är även det avklarat! :banana:

Vad bra :D
Jag har gillat den sen jag såg mönstret för första gången, så ska nog gå på magkänslan... fast den guldiga ändå ligger i bakhuvudet hehe.
Vilket i-landsproblem!
Hittar dessutom inget spjälskydd jag vill ha, som om bebis skulle bry sig om spjälskyddets färg :p.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka