Imogen
Trådstartare
Ja det är det kanske, det står bara Swedish i min. Men har inte kollat så noga mot kurvan från BVC, var mest nöjd med att se syskonen i samma kurva
Det var svenska!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det är det kanske, det står bara Swedish i min. Men har inte kollat så noga mot kurvan från BVC, var mest nöjd med att se syskonen i samma kurva
Måste man betala för svenska diagrammet? Min står på WHO.Det var svenska!
Måste man betala för svenska diagrammet? Min står på WHO.
Jag funderade också på att slå till men tänkte fråga förstJa det måste man, 55:- kostade det. Men eftersom jag stött mig på de där who-kurvorna sen 2015 tyckte jag att det var värt det
Jag har iPhone, säkert därförJag har nog inte betalat något för min app, och jag kan välja en himla massa olika länders kurvor... Har android ska tilläggas
Jag har nog inte betalat något för min app, och jag kan välja en himla massa olika länders kurvor... Har android ska tilläggas
Oops, hon kom visst till slut Det visade sig att tiden på 1177 tas bort när personalen registrerar att de åker från mottagningen så det var därför den var borta…Fan vad irriterad jag blir. Hade fått en bokad tid för 8-månaderskontroll med hembesök idag den 6 juli. Ingen dyker upp. Loggar in på 1177 bara för att se att det finns en tid bokat den 6 SEPTEMBER
Ser ut som min storas kurva i samma ålderKontrollen gick i alla fall bra, det är inga konstigheter. A växer och utvecklas precis som han ska 9715 gram och 70 cm.
Och så var det det där med kurvan spikrakt uppåt och sen utplanande
Visa bifogad fil 94546
Kontrollen gick i alla fall bra, det är inga konstigheter. A växer och utvecklas precis som han ska 9715 gram och 70 cm.
Och så var det det där med kurvan spikrakt uppåt och sen utplanande
Visa bifogad fil 94546
Just nu händer det mycket känns det som. Hilma är löjligt snabb på att kräla (tror hon gett upp om att krypa, haha), hon kan sätta sig upp själv (dock händer det att hon ramlar efter lite sittande så man måste passa pga vassa hörn överallt) och hon har börjat ställa sig mot saker .
Det är jäkla intensivt just nu då man verkligen måste vara med hela tiden, man blir ju utmattad bara av att springa fram och tillbaka heeeela tiden.
Hon babblar väldigt mycket med.
Hon är inne i språng 6 nu och det märks då hon vill vara med hela tiden, kan bli ledsen om man går ut ur rummet, ska byta blöja eller vad som som inte passar henne för tillfället. Nyfiken i en strut och älskar sladdar.
Sjukt glad hela tiden ändå och lyser upp när hon lyckas med något eller om hon bara ser oss.