Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack allihop! Blir nog att vi köper ett mest ändå. Vi kommer behöva ha en mjuklift i barnvagnens liggdel, så just där behöver vi det inte, men vi får hålla tummarna att bebben trivs i det även hemma!
Vilka modeller har ni? Nöjda/inte nöjda?
Ni som har kört med amningsnapp, tror bland annat @zassoo hade en period, hur väljer man storlek? Tänkte att jag ska köpa en nu innan och ha hemma vid behov.
Ni som har kört med amningsnapp, tror bland annat @zassoo hade en period, hur väljer man storlek? Tänkte att jag ska köpa en nu innan och ha hemma vid behov.
hoppar in från annan tråd. Ammade med amningsnapp till en början och vi fick hjälp på bb med amningsnapp och fick hjälp att prova ut en som var lagom stor och som vi sedan kunde köpa fler av själva.
Har medela storlek L 24 mm. Fick på BB inkl informationsblad om att L passar de flesta och inte gör något om den är lite stor. Har fortsatt med samma modell och storlek och det fungerar bra för oss.Ni som har kört med amningsnapp, tror bland annat @zassoo hade en period, hur väljer man storlek? Tänkte att jag ska köpa en nu innan och ha hemma vid behov.
Tack! Jadu, den här snurrigheten är inte att leka med alltså! Det är ett under att jag inte glömt nåt barn någonstans än@heartstring grattis!! Känner igen mig i förvirringen och då har du dubbelt så många barn så helt klart en godkänd frånvaro
Jag har sytt mina nest själv så jag kan inte tipsa om märken, men... min äldre barn ratade nesten båda två, men pojkarna nu älskar det! Sydde ett lite större åt dem så de får plats båda två och det används än (4 mån nu), men det börjar bli trångtTack allihop! Blir nog att vi köper ett mest ändå. Vi kommer behöva ha en mjuklift i barnvagnens liggdel, så just där behöver vi det inte, men vi får hålla tummarna att bebben trivs i det även hemma!
Vilka modeller har ni? Nöjda/inte nöjda?
Vi ska ha dop är tanken! Försökte ringa o boka tid idag men ingen svarade, så det blir att försöka igen helt enkelt. Pojkarna kommer vara 6 månader vid dopet och jag tycker nästan synd om faddrarna, det kommer bliJuste, vi har bokat datum och tid för dop också.
Fick bli till att skicka utt inbjudan via sms men det verkar gå hem hos folk ändå
Någon mer som tänkt ha dop/namngivning?
Liam kommer vara 3.5 månad, känns lagom för den som ska hålla i honomTack! Jadu, den här snurrigheten är inte att leka med alltså! Det är ett under att jag inte glömt nåt barn någonstans än
Jag har sytt mina nest själv så jag kan inte tipsa om märken, men... min äldre barn ratade nesten båda två, men pojkarna nu älskar det! Sydde ett lite större åt dem så de får plats båda två och det används än (4 mån nu), men det börjar bli trångt
Vi ska ha dop är tanken! Försökte ringa o boka tid idag men ingen svarade, så det blir att försöka igen helt enkelt. Pojkarna kommer vara 6 månader vid dopet och jag tycker nästan synd om faddrarna, det kommer bli
Här rullar det på för övrigt. Killarna är mitt inne i språng 4 och så kinkiga! Har svårt att komma till ro när de ska sova, sover bara korta stunder på dagarna och det känns som att cyklerna blivit jättekorta liksom. Kort sovstund, kort vakenhet och äta hela tiden.
Jag hoppas bara den här fasen går över snart, enligt språng-appen är det ”bara” 20 dagar kvar nu... suck!