Imorgon har vi återträff med föräldragruppen, får se hur många som dyker upp Vi var ju inte så många och jag har fått för mig att ingen annan kommer vara där
Jag SA ju det
...det var inställt Tydligen hade alla utom vi fått information om det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Imorgon har vi återträff med föräldragruppen, får se hur många som dyker upp Vi var ju inte så många och jag har fått för mig att ingen annan kommer vara där
Jag vågar knappt skriva det men rädsla för att jinxa något med Vincent har sovit 6-7 timmar i stöten fyra nätter i rad nu Han har först sovit från 21 till 23.30 och sen från cirka 01.30 till 8. Första natten vaknade jag med lite halvpanik kl 5 på morgonen och trodde det var något fel tills jag såg hur fridfullt han sov i sitt näst, övriga nätter har jag sovit samtidigt som honom.
idag har vi varit på läkarkoll på BVC och han fick OK stämpel i rumpan. Nu har han passerat 4 kg (4,22 kg) och mätes för första gången sedan födseln (54,5 cm). Därefter vidare till sjukgymnasten för kontroll av fötterna och även det såg bra ut. Nu ska vi snart träffa pappa inne i stan för att köpa lite julklappar
Köper ni några julklappar till era små? Vi har skickat önskelistor till mor- och farföräldrar men det är ju mycket sånt som kommer till användning när V blir lite äldre.
Glömde ju det viktigaste!
Han har börjat skratta Mest underbara ljudet i hela världen de där första kluckande skratten ❤
Blev tre månader 9 december så är ganska tidigt ute. Storebror tog mycket längre tid innan han skrattade.Åh vad underbart! K har börjat le stora leenden och man blir ju helt lycklig Längtar till första skratten! Hur gammal är din?
Blev tre månader 9 december så är ganska tidigt ute. Storebror tog mycket längre tid innan han skrattade.
Tur de bjuder på lite "lön" för allt slit vi lägger ner
Jag använder mitt från Liewood supermycket! Väldigt praktiskt med handtag. Första två veckorna sov vår tjej mellan oss i sängen i nästet och nu sover hon i nästet i sin spjälsäng i eget rum. Använder det även dagtid då hon somnat (om vi inte är utomhus och hon somnat i vagnen), då sover hon i det i soffan. Även smidigt att ha med när vi åker i väg så kan hon sova i det borta och vi slipper ta med vagnen. Helt klart en av våra bästa investeringar! Att det har handtag gör också att vi lätt kan bära runt en sovande bebis vid behov, t.ex flytta från vardagsrumssoffan till sovrummet på kvällen, utan att riskera att väcka henne.Smyger in från vintertråden. Står i valet och kvalet om vi ska införskaffa ett babynest. Vad tycker ni som haft bebis ett tag nu?
Vi har två som används dagligen, hade inte klarat oss utan!!Smyger in från vintertråden. Står i valet och kvalet om vi ska införskaffa ett babynest. Vad tycker ni som haft bebis ett tag nu?
Smyger in från vintertråden. Står i valet och kvalet om vi ska införskaffa ett babynest. Vad tycker ni som haft bebis ett tag nu?