Jo det var ny läkare i torsdags. Han tyckte att blödningen som är nu är inom det normala efter förlossningen. Däremot har jag något i livmodern som syns på ultraljudet. Högst troligt är det en muskelknut och det är tydligen rätt vanligt och inget man gör något åt
men det skulle kunna finnas en pytteliten risk att det är moderkaka som sitter kvar. Men han tyckte att placeringen var lite fel för det. Så ska få en ny tid för återbesök om 4-6 veckor och så ska jag höra av mig om blödningarna blir värre. Så jag får bara hoppas att det blir bättre nu
är så trött på att aldrig få ett riktigt avslut utan fortfarande gå och oroa mig att något är fel.
Med lillan är allt bra, sover väldigt bra på nätterna. Oftast så äter hon riktigt mycket under hela kvällen, sista gången brukar vara runt 22-23, sen sover hon oftast till 5-6
så absolut inga problem med sömnen här. Däremot är det lite svårare att få saker gjort på dagen för då sover hon bara korta stunder. Hade jag fått välja hade jag inte valt en höst/vinter bebis. Det är ju ett jäkla sjå att byllsa på både henne och mig, hinna fixa en liten stund i stallet och sen vill hon ha mat, bara att gå in och byllsa av sig igen och börja om från början