Vi har lämnat hos farmor i några timmar ett par gånger och hos våra vänner och grannar vid ett par ännu kortare tillfällen. Sen är han lite hemma hos farfar (granne) ibland med. Jag tycker det känns helt lugnt så länge lille är trygg med personerna
Jag lämnar gärna bebisen med någon om jag ska göra något. Tycker det är skönt att åka iväg själv ibland, bara jag vet att han har det gött hemma. Bara detta att kunna fokusera fullt på samtal man har med andra personer tycker jag är nice
Vilket fint sovrum med
@Lazy Lady och så roligt med kalas
Men hörni, hjälp mig tänka... I fredags var jag iväg på kvällen (18-02) vilket brukar vara ganska lugnt och pappan nattar med flaska. Men denna kväll blev bebis otröstligt ledsen och skrek i 1,5 timme från 22 till 23:30. Han ropade mamamamama och letade efter mig i sängen och ville amma men vägrade flaskan (napp har han aldrig accepterat). Nästa helg ska jag iväg igen.. Kommer vara borta större delen av lördagen och komma hem tidigast 01:30.
Ska jag åka?
Vill väldigt gärna men det är inget viktigt eller måste. Har han någon fas nu där det är jobbigare för honom att jag är borta eller var det en engångsföreteelse?
Fattar att ingen av er har svar haha men hur hade ni tänkt?