Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
åh så gulligt @Zewz Vilken ras?
Samma som Hobbe? så mysigt.
Japp, samma ras, fast en svart den här gången. Kul att fler minns Hobbe
Klart att Hobbe är ihågkommen.
Vi har fått kallelse till slutet på maj till BVC. Fick med något formulär där vi skulle fylla i hur vi uppfattar hans språk - och jag tycker att det är så svåååårt. Jag och maken förstår ju vad han säger och han sätter ihop ord till meningar - ibland 5-6 ord. Men för utomstående är det inte alltid självklart vad han menar. Skulle gissa på att han är runt 93 lång och 15-16 kg tung. En väldigt medelstor kille.
Han ska dessutom bli storebror i höst om allt går som det ska...
Grattis Roxer!Vi har fått kallelse till slutet på maj till BVC. Fick med något formulär där vi skulle fylla i hur vi uppfattar hans språk - och jag tycker att det är så svåååårt. Jag och maken förstår ju vad han säger och han sätter ihop ord till meningar - ibland 5-6 ord. Men för utomstående är det inte alltid självklart vad han menar. Skulle gissa på att han är runt 93 lång och 15-16 kg tung. En väldigt medelstor kille.
Vi har fått kallelse till slutet på maj till BVC. Fick med något formulär där vi skulle fylla i hur vi uppfattar hans språk - och jag tycker att det är så svåååårt. Jag och maken förstår ju vad han säger och han sätter ihop ord till meningar - ibland 5-6 ord. Men för utomstående är det inte alltid självklart vad han menar. Skulle gissa på att han är runt 93 lång och 15-16 kg tung. En väldigt medelstor kille.
Grattis Roxer! vi har inte fått nån kallelse. H upplevs som lång men jag trodde han var runt 98 så vore intressant att se "hur det egentligen är". Men det kommer kanske. Hade gärna gjort besök hos tandläkaren med, bara för att stämma av. Nån som gått dit?
Det var samma för oss som för Roxer. Bara samtal.Grattis Roxer! vi har inte fått nån kallelse. H upplevs som lång men jag trodde han var runt 98 så vore intressant att se "hur det egentligen är". Men det kommer kanske. Hade gärna gjort besök hos tandläkaren med, bara för att stämma av. Nån som gått dit?