Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har hon säkerhetsväst? Var har du hittat den i rimlig storlek? Är så jäkla svårt att hitta tycker jag!Alva har också fått rida barbacka på sin lilla ponny för vi fick med en ponnyputa som jag inte tyckte låg så bra. Men hon är så fluffig så det är nog ganska mysigt
Visa bifogad fil 23561
minirider.se har små, detta är child xxs och passar Alva som har 92/98 i storlekHar hon säkerhetsväst? Var har du hittat den i rimlig storlek? Är så jäkla svårt att hitta tycker jag!
Låter perfekt, tack! Är det mycket plats kvar? Siri är lite mitt emellan 98 och 104 nu...minirider.se har små, detta är child xxs och passar Alva som har 92/98 i storlek
Så mysigt det ser ut med barbackaridning!
My är skitsur varenda dag för att hon inte får rida nu när ponnyn är skadad och har varit sen oktober
Intresset kanske kommer senareH har inget större intresse men vi har tyvärr ingen lämplig ponny heller i närheten. Är han med i stallet sitter han helst i bilen och kollar på mobilen.
Intresset kanske kommer senare
My älskar att vara med i stallet och hjälpa till, men det tar nästan emot att ta med henne nu när hon inte får rida.
Förvisso kan hon borsta och pyssla med honom, men nu när han stått så länge och är måttligt uttråkad och energin sprutar ur öronen så ger han gärna lite smånyp (äldsta dottern bet han rätt rejält i armen för nån vecka sen) om man inte passar sig, så då känns det säkrare att inte ha med henne alls tills han är igångsatt lite mer
Trodde jag hade postat ett svar här... Den sitter lite tight med overall under men är rymlig om den sitter under kläderna, vet inte hur stort glapp det är till nästa storlek..Låter perfekt, tack! Är det mycket plats kvar? Siri är lite mitt emellan 98 och 104 nu...
Och om inte så är det lugnt för mig. Helst är jag själv i stallet så jag kan fokusera på mig och hästen.
Vi ska däremot åka till fjällen v9, om H inte blir såld på skidåkning blir jag besviken. Är en sådan sak jag verkligen sett fram emot att göra ihop!.
Usch, hoppas han kryar på sig kvickt! Siri håller på och blir förkyld, lagom till att maken ska iväg på utbildning hela veckanMåns har åkt på världens ögoninflammation. Vi var hos läkaren idag och fick ögonsalva utskrivet så nu hoppas vi att det ger sig snabbt.
Måns har åkt på världens ögoninflammation. Vi var hos läkaren idag och fick ögonsalva utskrivet så nu hoppas vi att det ger sig snabbt.
urk! krya på honom.
Vi åkte skridskor i helgen. H var väldigt taggad innan, när han klev ut på isen rasade världen eftersom han tydligen inte kunde åka skridskor, brutal insikt för en 3åring. Efter ett meltdown kämpade han på fast fortfarande ledsen över att inte riktigt kunna. På slutet kunde han iaf stå på de och efter var han stolt som en tupp. Det är många känslor på en timme!
Alva fick prova redan förra året, men det har inte lossnat än då hon tycker det är svårt. Hon är väl lik mamma som gärna vill vara bra från början