Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hjälp, jag får nästan ont i magen när jag hör hur ofta och nog ni städar Ni hade fått panik om ni kom hem till oss! Här städar vi väldigt sällan, alldeles för sällan, men vår prioritering ligger nog mer på gården. Vi har ju 5 hästar, 22 får en 2½-åring och två heltidsjobb. Just nu går all ledig tid åt till att måla stallet och lammhuset. Sedan har vi fler hagar som skall byggas, sadelkammare som skall göras klart, hö som skall hämtas, får som skall omfördelas i andra grupper, ved som skall klyvas osv... Vi är glada om vi hinner plocka lite då och då.
Fast just nu blir det ju lite extremt eftersom jag nästan inte kan röra mig. Vi hade städdag på förskolan (föräldrakooperativ) i onsdags och då dammsög jag ca 3 minuter och sedan låg jag pall hela gårdagen
Jag kan ta fram dom och fota och skicka pm. Vill du betala en slant för dom gör du det, jag köpte dom nya så dom är knappt använda men har inte kommit mig för att sälja dom På 2 år, så lär inte göra det nu heller. Roligare dom kommer till användning! Jag pmar dig senare.Vad gulligt! Vilken storlek är det och vad vill du ha för dom i så fall?