Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förresten, vad tror ni om att försöka introducera ersättning när hon är 2-3 månader? Inte till fullo, då jag gärna ammar rätt länge, men för att kunna frigöra tid så att jag och sonen kan ta oss iväg på egna aktiviteter och lämna pappa och bebisen hemma själva.
Vad kul och skönt att ammningen kom igång när ni kom hem! Inte ett dugg konstigt egentligen men det är bra. Det är så vansinnigt praktisk att amma. Jobbigt, visst, men jäklarnas vad praktiskt! Jag saknade just den här praktiska funktionen när jag slutade.
Jag tycker att det verkar som att de allra flesta (kvinnor) uppskattar tiden på BB. I alla fall i min bekantskapskrets. Själv ville jag bara hem, jag kunde ha gått från förlossnings-sängen.
Jag fick höra att man ska vara "försiktig" med nappflaska eftersom det är lättare att äta ur den än ur bröstet och att bebisen kan rata bröstet...?
Fast det kanske är de galna ammnings-propagörerna som kör skrämsel-taktik?
För vad jag också hörde, var att man absolut ska vänja de när de är rätt små att ta flaskan annars kan det bli problem att ge de flaskan sen när man väl vill sluta amma...
Jag tycker det låter som en jättebra idé, som jag tänker tjyva med mig till framtiden eftersom jag också väntar andra barnet.
Fast när man slutar amma behöver man väl inte ge flaska, vad ska det vara i den då?
.
Kl*
Visst är det så att Ian är ensam pojk här i tråden, än så länge?