Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
enligt listan är det ju jag ;P har ju bf på tisdag.. så nog börjar man bli lite nervös nu :O
kl, bara jag som inte tycker att tiden gått långsamt? tycker tiden springer iväg, även om det bara är dagar kvar för mig nu =P
Jag har dock det fär mensvärksmoladet där typ hela tiden nu, det måste ju tyda på att nånting ändå är på G?
aah, du kanske är i latensfasen du också? sno inte mitt bf datum bara ;D
jag går nog över någon dag skulle jag gissa på, får se om bm vill undersöka mig imorgon då jag ska dit... på bf dagen ;P
Nämen, försöker du fuska med åldern! Fast, de säger ju att man inte är äldre än man känner sig.. Men jag måste säga att jag känner mig närmre 90 än 24 när jag vaggar fram
Men jag måste erkänna, på tal om ålder, att det känns lite sådär att bli 25 nästa år.. Då är man ju verkligen halvvägs till 50 - något som min karl (3 år yngre än mig) gärna påpekar. Morr ^^
Men 9 Oktober är ju inte så långt borta ändå. Det är snart "bara" en månad kvar ju! Men, ja, det ska väl erkännas även här att det känns rätt bra att vara bland de första att ha BF, om inte annat, i tråden. Det blir ju automatiskt mer långdraget när man ser alla andra få sina bebisar när man själv går och väntar.
Det värsta är ju som sagt om man får gå över en massa. Några dagar känns okej, även om man inte vill det, men om man går de hela två veckorna.. Hu, det måste vara de längsta dagarna i ens liv!