Höstföräldrar 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Höstföräldrar 2012

Jag har nästan fått sova en hel natt :bump:

Fast Kotten verkar nästan gräva i mig nu. Liksom ett tryck mot bäckenbotten som dock går över på någon sekund, men lite sådär konstig känsla.

Oj, och redan såna känningar! För mig kom de först på slutet förra gången, när bf redan var passerad. Bebisen kanske vill ligga i startgroparna i god tid. :D

kl

Ja, nu är det 4 dagar kvar till bf :D

fick jag bestämma så skulle han komma imorgon, men det är inte så lätt att styra dessa små ^^

Gud vad spännande! :banana:

Jag önskar att jag också hade få dagar kvar och inte 10 veckor :(

Jag förstår dig fullt ut!! var i samma sits med min kompis, hon var drygt en månad före mig, så nu tänker jag bara: äntligen är det min tur snart ^^

Så känner jag med, orkar lixom inte vänta dessa 5 veckor som e kvar hehe. Vill att tiden skall gå fort nu så att den skall komma ut, tiden fram tills nu har sprungit iväg men nu känns det helt plötsligt som att det aldrig kommer bli en 9 okt =)

Ja så har jag med känt av. Känner ett himla tryck ner till och en obehaglig känsla men det släpper efter ett tag. Har kännt av det himla mycket det sista så skall bli kul och kolla om den ligger som den skall på tisdag när jag skall till BM på kontroll.

Ja så har jag med känt av. Känner ett himla tryck ner till och en obehaglig känsla men det släpper efter ett tag. Har kännt av det himla mycket det sista så skall bli kul och kolla om den ligger som den skall på tisdag när jag skall till BM på kontroll.

Ja jag ska inte dit förrän nästnästa vecka. Tycker det är rätt långt mellan kontrollerna här faktiskt.

Ja jag går var tredje vecka men nu vet jag inte om det blir varannan vecka efter denna kontrollen.

Men jag håller med dig, jag tycker det känns långt mellan varje besök och hade nog hellre haft det lite tajtare.

Har du med 3 v imellan eller har du mer?

kl, bara jag som inte tycker att tiden gått långsamt? tycker tiden springer iväg, även om det bara är dagar kvar för mig nu =P

Jag tycker att tiden går jättesnabbt. Börjar inse att det är dags att snabba på lite med bebisförberedelserna ;)

Tycker fortfarande att det känns jättekonstigt att tänka på att vi faktiskt ska få en bebis.

Är jättetrött på den tjocka magen men annars går det bra, på nåt sätt är det svårt att tro att jag ganska snart kommer att vara "normal"igen...

Fast inte blöder man något vidare efter förlossningen, eller? Kanske om man har jättebristningar, men avslaget är ju inte blod. Jag blöder nog tio gånger mer om jag har mens än jag gjorde efter förlossningen.

Skönt att du slapp blöda! Jag blödde ganska mycket de första dagarna, sen blev det mindre och mindre men någon form av skydd fick jag använda i ca sex veckor efter mitt snitt. Väldigt obehagligt då jag knappt blöder någonting när jag har mens i vanliga fall.

Orkar inte leta efter någon bf-lista, men vem är det som står näst på tur?

Jag har bf 21:e september :)

Jag blöder massor när jag har mens, så det kan ju vara därför jag tyckte det inte var så farligt efter förlossningen. Men sex veckor måste väl ändå vara ovanligt länge?

Ingen aning faktiskt, men fick höra på förlossningen att det var vanligt att blöda 6-8 veckor efteråt. De sista två veckorna klarade jag mig med trosskydd bara. På mig ökade det dessutom när jag tex hade gått en lite raskare promenad med hundarna. Då kom det färskt blod igen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Hej, jag köpte mitt sto i Maj 2019 och kände ganska direkt att hon inte var samma häst som på provridningen.. hon var ändå rätt framåt...
2
Svar
27
· Visningar
6 543
Senast: sorbifolia
·
Kropp & Själ Jag är inne på min tredje Mirena hormonspiral. De tidigare två har jag varit hur nöjd som helst med, men nu har det vänt. De första två...
2
Svar
25
· Visningar
20 139
Senast: corzette
·
H
Gravid - 1år Hej alla bukefalister! Hade ett konto här för flera år sedan, och vet att jag då läste mkt på just detta forum - förälder, och alla...
Svar
19
· Visningar
2 316
Senast: hysterisk01
·
Gravid - 1år Hej hopp på kvällskvisten. vet absolut att ni inte kan svara på om jag är gravid eller inte och de är inte heller min fråga och ett test...
Svar
7
· Visningar
6 422
Senast: Amandas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Autistisk bror
  • Tittar in i ditt kök del 27

Hund, Katt, Andra Djur