Sv: Höstföräldrar 2012
Hur går det för alla här inne? Allt bra eller har något blivit värre?
Dom två senaste dagarna har mitt illamående varit jobbigt för det vill inte släppa alls inte ens på dagen så fortsätter det så här så kommer jag ta åksjuketabletter som bm sa att man kunde ta om det inte gav med sig.
Mitt humör skall man inte prata om, jag som har kort stubin och blir väldigt lätt arg annars har kommit och blivit ett MONSTER nu haha.
Lätt irriterad för minsta lilla och allt verkar störa mig, inte nog med det så råkade jag skälla ut våran seeeeeeeeeeega rörmokare i morse
och sambon sa att man kunde se horna växa ut ur huvudet på mig.
Hur gör man för att inte bli så arg när det inte går som man vill igentligen???
Menar jag och sambon har gjort om ett mega rum på över våningen till två halvstora sovrum och min dotter har den ena och det andra skall bli barn rum till vårat andra barn men används nu som gästrum så länge, Vi beställde element av våran rörmokare för 4 veckor sen och han sa att han skulle sätta upp dom senast om 1 vecka och i dag när han kom och lagade frusna rör hos kossarna så tog han inte med sig dom upp efter så lång tid utan att varit här och fixat det så vi får värme i barnrummen, min dotter ligger med två täcken för att det kan vara kallt vissa dagar...
Jag blev så arg att jag kunde riva ner hela huset känndes det som..