Hostande häst

@Nalasmatte tycker hela tråden är märklig ?
Om du har 30 mil ena stunden till klinik och sen 2 mil . Och vad du egentligen vill med tråden/undrar ?

Eh va? Skriver tydliga frågor. Okej att det blev ot mot vad tråden först handlade om nu när valacken blev dålig. Men vad är märkligt med att jag ställer frågor??

Skrev att jag har 30 mil till kliniken som har öppet idag (röd dag). Kliniken jag har ett par mil till är inte öppen röda dagar och helger. Är det märkligt tycker du???

Eh va? Skriver tydliga frågor. Okej att det blev ot mot vad tråden först handlade om nu när valacken blev dålig. Men vad är märkligt med att jag ställer frågor??

Skrev att jag har 30 mil till kliniken som har öppet idag (röd dag). Kliniken jag har ett par mil till är inte öppen röda dagar och helger. Är det märkligt tycker du???

Ja jag har jättesvårt att förstå tråden och det du undrar om utifrån hur många hästar du undrar över . 3 nu varav 2 med snor /feber och 1 med ngn annan skada ? och att ingen veterinär sen öht sett någon av de tre ändå ?

Ursäkta men som sagt - blir ju jättemärkligt att du konsulterar sociala media ?

Om du anser veterinär behöver komma ut att undersöka din häst så kan ingen jourvet neka om du insisterar ...gör de så blir det inte sällan anmälan .

Senast ändrad:

Hur mår hästen idag?

Liknande trådar

Hästvård God kväll! Sitter just nu och vakar över sjuk häst och tänkte höra om någon varit med om något liknande. Ena hästen sväljer inte sin...
2
Svar
27
· Visningar
2 302
Senast: Zetly
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 974
Senast: Anonymisten
·
Hästvård Min islandsherre på 13 år snorar efter ridning, aldrig vid något annat tillfälle utan endast efter. Snoret är vitt och tjockt, ser lite...
Svar
3
· Visningar
1 175
Senast: Roheryn
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 416
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar