mandalaki
Trådstartare
Ja, VILL du klä dig i plågade kinesiska ankor, feel free sistah!
(Vi har aldrig pratat om mina futtiga diamanter. Men designern har en hel sida som heter Our responsibility, jag lovar!)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, VILL du klä dig i plågade kinesiska ankor, feel free sistah!
För prydligt!Kavajstuk och dito längd?
(Vi har aldrig pratat om mina futtiga diamanter. Men designern har en hel sida som heter Our responsibility, jag lovar!)
Nu ska du inte vara dum mot Bläckis. De kinesiska ankorna får värmeslag, och är bara glada att slippa de svettiga dunen!Ja, VILL du klä dig i plågade kinesiska ankor, feel free sistah!
Inte ens om jag var bekväm med Barbour, skulle jag våga visa mig i en inför mina föräldrar i den! De tycker ändå att jag är alldeles för borgerlig.Men dom är bäst! Jag kan leva med att se lite preppy ut när de är sköna, varma och har världens bästa fickor.
Fast hela min familj har Barbour och har alltid haft, tror jag fick min första som typ femåring. Så jag kanske är okej med det pga är lite snobbig .
Inte så jag dessvärre
Ha! Jag tror jag slutade bekymra mig om vad mina föräldrar tycker om mina kläder när jag var nånstans i 20-års åldern .Inte ens om jag var bekväm med Barbour, skulle jag våga visa mig i en inför mina föräldrar i den! De tycker ändå att jag är alldeles för borgerlig.
Men då måste du ha en, för att revoltera!Inte ens om jag var bekväm med Barbour, skulle jag våga visa mig i en inför mina föräldrar i den! De tycker ändå att jag är alldeles för borgerlig.
Spinner vidare på @ameo s tråd.
Jag kommer att ha mer klänning i höst/vinter än jag brukar. Men vad har man för ytterjacka till klänning? Jag har Fjällräven och Didrikson men ingen av dem passar ju. Kappa vill jag inte ha. Förmodligen borde man ha en midjekort jacka men det gillar jag inte.
Inte så jag dessvärre
Jacka i samma längd som en kappa?
Beroende på hur långa klänningarna är. Jag tycker jacka till klänning behöver antingen vara midjekort eller i ungefär samma längd som klänningen.
Beror också på om kjolen på klänningen är vid eller figurnära. Ju vidare kjol desto längre jacka.
Olika föräldrar tycker saker om kläder på olika vis, liksom!Ha! Jag tror jag slutade bekymra mig om vad mina föräldrar tycker om mina kläder när jag var nånstans i 20-års åldern .
Det går fan inte att revoltera mot dem! Jag tvingas ta arbete som bankdirektör om jag ska revoltera. Och det verkar ju jättetråkigt.Men då måste du ha en, för att revoltera!
Jamen såklart! Men jag tror ärligt talat inte jag oroat mig för vad mina föräldrar skulle tycka om mina kläder på ÅR alltså.Olika föräldrar tycker saker om kläder på olika vis, liksom!
Fast så dyra är de inte. Min jag har nu har jag haft i fem år tror jag. När de börjar se skruttiga ut har jag dem i stallet och då håller de ytterligare flera år. Tycker det är rimligt pris med tanke på länge man kan använda dem.Men, det är det där snobbiga flytandet ovanpå som märket signalerar, som jag har problem med. Vilket är synd, för en del av jackorna är ju snygga. Fast för dyra.
Ångest känns väl onödigt. Jag brukar gå runt i jackor som inte ser helt bra ut ihop med övriga plagg, men nu var ju frågan vad som passar braAlltså gud jag får ångest bara av att tänka på att ytterjackan måste passa min ev klänning Så mycket man inte lär sig som ointresserad hästnörd