Höst/vinterjacka till klänning

Jag har aldrig tänkt att klänningen inte ska sticka ut under.
Jag har en liknande denna från HM när jag har klänning eller kjol.
Är det riktigt kallt drar jag på en längre dunparkas och bryr mig inte ett dugg om det är lite småfult, är inte ute mer än nödvändigt i kyla.

hmgoepprod.jpeg
 
Väldigt lik min gamla oljejacka, fast snyggare. Vid min ålder är jag dock lite rädd för att misstas för the Queen.
Jag tycker att Barbour är svårburet just pga associationerna, eller vad man ska säga. Det är väldigt lätt hänt att man flyter ovanpå på ett otrevligt vis i Barbour, och det gillar inte jag att göra.
 
Jag tycker att Barbour är svårburet just pga associationerna, eller vad man ska säga. Det är väldigt lätt hänt att man flyter ovanpå på ett otrevligt vis i Barbour, och det gillar inte jag att göra.
Men dom är bäst! Jag kan leva med att se lite preppy ut när de är sköna, varma och har världens bästa fickor.

Fast hela min familj har Barbour och har alltid haft, tror jag fick min första som typ femåring. Så jag kanske är okej med det pga är lite snobbig 🤷‍♀️ .
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 508
Senast: Badger
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 134
Senast: LiviaFilippa
·
Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 925
Senast: Buzzter
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
644
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp