Googlade det. Såg välarbetat ut, men lite för mycket detaljer för mig. Jag är en mycket diskret person.
En blyg viol.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Googlade det. Såg välarbetat ut, men lite för mycket detaljer för mig. Jag är en mycket diskret person.
Uhip är faktiskt inte så himla dumt ...
Vet du om de finns i fysiska butiker i vår närhet?
Uhip är faktiskt inte så himla dumt ...
Väldigt lik min gamla oljejacka, fast snyggare. Vid min ålder är jag dock lite rädd för att misstas för the Queen.
Den här gillar jag! Är från Barbour .
FiapjäsJag har något liknande, fast mindre formsytt (mer fiapjäs) och jag tycker att täckkappor överhuvudtaget är mycket bra när man har klänning. Här finns ett urval: https://www.zalando.se/damklader-kappor-dunkappor/ (visst bröt jag väl inte nu mot någon forumregel?).
Haha! Nämen köp en så kan vi matcha varandraVäldigt lik min gamla oljejacka, fast snyggare. Vid min ålder är jag dock lite rädd för att misstas för the Queen.
Har du din till klänning alltså och det funkar?Haha! Nämen köp en så kan vi matcha varandra
Svensk ridsport har tror jag och ev granngården.Uhip är faktiskt inte så himla dumt ...
Har inte köpt min än! Så är en sån där useless person som svarar fastän hon inte har svaret på frågan egentligen .Har du din till klänning alltså och det funkar?
Det gör inget! Inga svar jag får duger ju ändåHar inte köpt min än! Så är en sån där useless person som svarar fastän hon inte har svaret på frågan egentligen .
Ja, Granngården såg jag. Finns Svensk ridsport i krokarna?Svensk ridsport har tror jag och ev granngården.
I Kungsbacka, ligger typ vid norra motorvägsavfarten.Ja, Granngården såg jag. Finns Svensk ridsport i krokarna?
Jag tycker att Barbour är svårburet just pga associationerna, eller vad man ska säga. Det är väldigt lätt hänt att man flyter ovanpå på ett otrevligt vis i Barbour, och det gillar inte jag att göra.Väldigt lik min gamla oljejacka, fast snyggare. Vid min ålder är jag dock lite rädd för att misstas för the Queen.
Är den snygg har jag inga problem med det. Men en del modeller är så mycket Örgrytetant.Jag tycker att Barbour är svårburet just pga associationerna, eller vad man ska säga. Det är väldigt lätt hänt att man flyter ovanpå på ett otrevligt vis i Barbour, och det gillar inte jag att göra.
Men dom är bäst! Jag kan leva med att se lite preppy ut när de är sköna, varma och har världens bästa fickor.Jag tycker att Barbour är svårburet just pga associationerna, eller vad man ska säga. Det är väldigt lätt hänt att man flyter ovanpå på ett otrevligt vis i Barbour, och det gillar inte jag att göra.
Fiapjäs
Vilken jättebra provkarta på olika varianter! Den ska jag plöja, tack!
(Påpekanden om dun om 5 ... 4 ... 3 ...)
Kavajstuk och dito längd?Ja, jag tänker dessvärre också ungefär så. Att det är midjekort eller kapplängd som gäller. Men jag gillar inget av det.
Jag har antagligen startat en sån där tråd är TS frågar efter något omöjligt och dissar alla svar