Red årets andra (och sista) fälttävlan i lördags. 66,2% i dressyren, 4 fel i hoppningen och hästen var felfri på alla hinder och inom tiden i terrängen, men ryttaren hoppade 2 st hinder nr 6 i terrängen... (vi tog det i ponnyklassen också för säkerhetsskull, det var ju ändå inflaggat ) så himla arg på mig själv, det hade tom blivit en FÄRG på rosetten om jag inte klantat till det! Nu är det ju dessutom en hel evighet tills vi får chansen nästa gång...
Men jag är otroligt nöjd med min häst och vi blev ju inte avblåsta för det var ingen funktionär i närheten trots att jag i landingen insåg mitt misstag när jag såg det riktiga hinder nr 6 och frågade de som stod vid sidan av om jag hoppat fel hinder, "vi är bara publik vi har ingen aning" så jag en volt för att få en bra väg och fortsatte banan)
Men jag är otroligt nöjd med min häst och vi blev ju inte avblåsta för det var ingen funktionär i närheten trots att jag i landingen insåg mitt misstag när jag såg det riktiga hinder nr 6 och frågade de som stod vid sidan av om jag hoppat fel hinder, "vi är bara publik vi har ingen aning" så jag en volt för att få en bra väg och fortsatte banan)