Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var varmt här på dan men nu sjönk det rätt drastiskt.Fast det var faktiskt 17 grader varmt här idag @LenaH SÅ DET SÅ!! Alla bor inte på sveriges baksida
Det var alltså 10 grader varmare idag än när jag skapade vår och sommartråden
Dock är säsongen över för min del, har revbensproblem så jag kan inte ens rida för tillfället.
Dumt av dem.Dom fick för sig att kasta sig på marken, förstår inte alls vad dom håller på med.
Jamen det var ju det som var kul - att ha en tråd för hösten där det faktiskt händer nånting fortfarande!Nästa helg ja... då kunde vi börjat med den nya tråden! Säsongen är ju inte ens slut än!
Jamen det var ju det som var kul - att ha en tråd för hösten där det faktiskt händer nånting fortfarande!
Tågarp?? Det är ju på andra sidan jordklotetVarför rider du inte den enstjärniga i Tågarp nu när du är on the roll @PrinceFair ?
Tågarp ska jag nog åka till och se när ni rider
Jag ska börja rida dressyr på heltid och bara rida en klass där det går klasser före = fast starttid och alltid på em. Dock tror jag inte de grå uppskattar mattes nya beslut.