Nästan alla djuraffärer jag har varit i har sålt transportbur till katt som inte är godkänd för katt. Jag antar att det är samma för hundar och andra djur också.

Tråkigt! Detta är burar för permanent boende, dvs där kaninen i sämsta fall får spendera nästintill all tid, resten av sitt liv på en minimal yta.

/Ägare till frigående kaniner som har hela lägenheten att röra sig i och går på kattlåda.

Tråkigt! Detta är burar för permanent boende, dvs där kaninen i sämsta fall får spendera nästintill all tid, resten av sitt liv på en minimal yta.

/Ägare till frigående kaniner som har hela lägenheten att röra sig i och går på kattlåda.

Ja, just det ja, jag har också sett för små kaninburar lite överallt. :( Vi byggde alltid våra egna stora och säkra burar med väl tilltagna mått.

Jag har ridbyxor köpta på rea därifrån som passar iaf min kroppsform och still going strong.

Liknande trådar

Utrustning Måste köpa nya ridskor. Bruna i skinn. Hyfsat billiga. Har kollat på Horze och Hööks. Har någon erfarenhet av dessa två modeller? denna...
Svar
8
· Visningar
381
Senast: tott
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
968
Senast: Tora
·
Utrustning Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som...
2
Svar
31
· Visningar
2 119
Senast: Reshästen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V