Horseware Mio Bridle

Jazza

Trådstartare
Någon som har ett Horseware Mio bridle?
-i så fall, kan man byta nosgrimma på det? - alltså med en vanlig nosgrimma med rem som går över/under nackstycket. Lyckas inte googla fram en enda produktbild som visar båda sidor av tränset, vill inte ha ett träns där nosgrimman sitter fast på båda sidorna för jag behöver kunna växla nosgrimma med en jag redan har.
Hur är det övrigt i kvalitén? Behöver ett nytt träns lite halvakut så här innan jul.... och tyckte det verkade fint till ett bra pris

6:e bilden som kommer upp när man googlar visar tränset "från andra sidan".

Och det ser väldigt mkt ut som att nosgrimman är "lös" dvs, har egen rem som sitter över nacken, och inte sitter fast i resten av tränset.

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 346
Senast: QueenLilith
·
Utrustning Ursäkta alla trådstartar :o Men till frågan. Det här med nosgrimmor. Jag har inte direkt haft nån tanke bakom val av nosgrimma, annat än...
Svar
0
· Visningar
1 174
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Behöver nog mest skriva av mig lite. Jag upplever mig väldigt sällan nöjd och tillfreds med livet. Just nu har jag hamnat i en riktig...
Svar
14
· Visningar
4 342
Senast: starcraft
·
Utrustning Vad i hela friden är det för märke med exemplariskt bra träns? Aldrig hört talas om - vad har jag missat?! :eek: Okej, om jag ska ta...
Svar
12
· Visningar
1 717
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka