Horseware Amigo

S

Siriano

Är det någon här som har sett detta täcke i sin ridsportaffär? Är på jakt efter den lösa halsdelen, men min affär hade inte den hemma och det kunde dröja ett bra tag innan den kom om de skulle beställa den från Irland. Vet att det finns en lista på återförsäljare på HWs hemsida men jag tänkte om ni har sett täcket i er affär vore jag tacksam om ni ville berätta vilken affär det är så slipper jag ringa runt till halva Sverige.

Har ett sådant med halstäcke. Köpte det hos Hästens hus, i Luleå. :)

Tack! :) Hur tycker du halstäcket fungerar? Sitter det bra eller kasar det ner? Sitter det åt när hästen äter från backen? Min fröken kan nämligen inte ha HWs Wug Plus eller Supreme (de "vanliga" halstäckena) eller HWs för hon har ganska kort rygg och när man köper täcken som passar längs ryggen blir halsdelen för liten. Så jag tänkte att det kan fungera med en lös halsdel i en större storlek som man fäster vid det vanliga täcket.

Jag såg det täcket + halstäcket på en tävling för någon vecka sedan. Det var TF häst och Fritid som sålde dem. Ligger i Stockholm.

Liknande trådar

Relationer Om någon vet vem jag är så vore jag tacksam om ni behöll det för er själv, då detta är lite känsligt, Jag behöver tips hur jag ska lösa...
Svar
12
· Visningar
2 570
Senast: Keb71
·
H
Utrustning har tröttnat på min vanliga utrustning och letar efter lite speciella saker som rosa träns och fina pannband ; till bra pris. Hittar...
Svar
7
· Visningar
978
Utrustning Jag har funderat en hel del på sista tiden över hur hästar behandlas av oss ryttare. På dressyrtävlingar tex där det "ultimata" är att...
2
Svar
23
· Visningar
2 272
Senast: moli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Gamla trotjänare
  • Vad gör vi? Del CCVII