Horsereality XV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Även jag har flyttat till Afrika, totalt hopplöst att tävla i Europa även med bra hästar ju. Jag har redan svårt att motivera mig att spela varje dag så förhoppningsvis får jag en liten kick om det går bra på tävlingarna. Såklart finns det en möjlighet att jag kommer vilja flytta tillbaka eller till någon annan kontinent, men den dagen, den sorgen. :cool:

Även jag har flyttat till Afrika, totalt hopplöst att tävla i Europa även med bra hästar ju. Jag har redan svårt att motivera mig att spela varje dag så förhoppningsvis får jag en liten kick om det går bra på tävlingarna. Såklart finns det en möjlighet att jag kommer vilja flytta tillbaka eller till någon annan kontinent, men den dagen, den sorgen. :cool:
Välkommen! :)

Inte idag. Jag kommer inte spela mer idag och sannolikt så stänger jag ner mitt konto helt

Men åh nej, vad är det du säger? Så otroligt tråkigt att höra. Hoppas verkligen att du hittar styrkan att komma tillbaka och att det kan kännas kul igen. <3 Vi lyssnar gärna om du vill prata om det.

Det här var fel sto 😁 men ja, jag väntar fortfarande på en vettig hingst efter honom :meh:
Kanske ska betäcka om detta stoet o hoppas på hingst. Risken finns väl att den blir lika kass dock
Och @Riru NEEEEEJ!
Jag gick idag igenom de 25 sidor avelshingstar som finns. Av de 4 (!) som fanns med GP över 660 och 3VG (eller 4) och inga An så var 3 efter Pinocchio. När jag accepterade enstaka GP-poäng lägre (men här var jag inte konsekvent) fick jag bara Pinocchio-avkommor.
Använd en annan hingst, snälla @Meibla? Om det inte är något väldigt väldigt speciellt du är ute efter med Pinocchio förstås :)

Och @Riru NEEEEEJ!
Jag gick idag igenom de 25 sidor avelshingstar som finns. Av de 4 (!) som fanns med GP över 660 och 3VG (eller 4) och inga An så var 3 efter Pinocchio. När jag accepterade enstaka GP-poäng lägre (men här var jag inte konsekvent) fick jag bara Pinocchio-avkommor.
Använd en annan hingst, snälla @Meibla? Om det inte är något väldigt väldigt speciellt du är ute efter med Pinocchio förstås :)
Visserligen Celine i stamtavla i tredje led men jag har denna fina Pinocchio-fria kille (om än väldigt liten ännu men det går ju att ordna :angel: )
Nart Thebe

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
69 194
Senast: Laa
·
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• GHS - dagens dressyr.