Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skam den som ger sig![]()
@igbest Och/eller denna (dotter till Cheetah)?@igbest Var du intresserad av det här gula trakehnerstoet?
https://www.horsereality.com/horses/1037480/fendi
En sån hade jag med. På 145 shower - fyra röda rosetterJag hade en som idag fick sin första röda idag på 34e försöket![]()
Så om jag sätter typ 150DP, så borde det väl vara rätt skäligt? Nu tror jag inte det är nån som kommer använda honom, men iafJag betäckte nyligen med en hingst med mkt bra dressyrstats (274 tror jag) men A på gallop. Den kostade 25000. Inga roliga tecken och gallop är ett värre A än de din har.
Samma hingsthållare har en SW1 med bra stats utan A ute för 200 DP.
Du kan ju börja så och får du inte in några betäckningar kan du prova med ett högt hrc-prisSå om jag sätter typ 150DP, så borde det väl vara rätt skäligt? Nu tror jag inte det är nån som kommer använda honom, men iaf![]()
Skam den som ger sig![]()
Jag hade en som idag fick sin första röda idag på 34e försöket![]()
Amatörer!En sån hade jag med. På 145 shower - fyra röda rosetter![]()
Fyfan RNG being a complete a-hole
Fyfan RNG being a complete a-hole
Är det en Rabia märr? (tänker på tecknen)Hon är inne på sista dräktigheten nu innan hon skickas till Gisela (testar för rab men hon verkar inte vara bärare) men hade hoppats på att få stjärna innan det är dags![]()
Är det en Rabia märr? (tänker på tecknen)
Förresten @Riru får jag tigga ett HRC pris på Snickers? Fick en rätt okej unge igår men tror det kan bli bättre