TackNågon här?
För övrigt måste jag säga att den där rabicanomärren du har på din profilbild är riktigt läcker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
TackNågon här?
Tack
För övrigt måste jag säga att den där rabicanomärren du har på din profilbild är riktigt läcker
Men shit, vilken praktisk pryl!Vad är det som du inte får att stämma? Jag är ingen expert på Excel själv, men jag lärde mig ändå en del av att lägga in i Bukes studbook, så jag kanske kan hjälpa.
Ha, min hingst som pappaEftersom det går mycket snabbare att fråga er än att leta igenom HR så undrar jag om ni har span på någon welshhingst med lägst 670 i GP, utan A/BA och med Hir Pob Aros så långt bak som möjligt eller ingen HPA alls vore drömmen.
Stoet: https://www.horsereality.com/horses/828460/zilver-cream
Jag gör det när de dyker upp. Gjorde några om dagen när de införde det årligen, för att sprida ut dem. Nu har det ju ingen betydelse än, men det är småpengar för mig så jag gör både det och vaccination/verkningar regelbundet för att inte ha 100 hästar på samma dag när det väl blir konsekvenser.När gör ni health check på era hästar? Inser att jag bara gjort det på några av mina![]()
Känd bugg som händer ibland.Sitter och går igenom welshingstar tillgängliga för avel och har kommit till sidan 120.
Hittar den här som är pensionerad men klickar jag på "breed" så får jag upp betalningsalternativ och jag kan även se dens stats. Är det någon känd bugg eller brukar det vara så?
https://www.horsereality.com/horses/418760/glimmers-magic-gold
Visa bifogad fil 33114
Jag gör det när de dyker upp. Gjorde några om dagen när de införde det årligen, för att sprida ut dem. Nu har det ju ingen betydelse än, men det är småpengar för mig så jag gör både det och vaccination/verkningar regelbundet för att inte ha 100 hästar på samma dag när det väl blir konsekvenser.
Ja, absolut direkt de föds, det är då du får fram hästens health, under health-fliken.Ormenophlebia
Så det spelar ingen roll om de inte är tränade, man kan alltså göra det direkt när de föds?
Så snygg profilen blev!
Ja, absolut direkt de föds, det är då du får fram hästens health, under health-fliken.Det är sen enbart kopplat till det (hälsan säger ju hur resistenta de är mot olika sjukdomar, som man sen kommer behöva kolla för årligen)så har noll med träning eller annat att göra.
Tack! Finns folk som säljer banners och avatarer efter önskemål i Art Sales-forumet. Bara 18 000 HRC för båda, måste ju slösa pengar på nåt, liksom!![]()
nu är jag härNågon här?
Tänk om det ändå vore lika lätt att sälja hästar på HR som det är irl..
La ut lillhästen på annons igår, 3 timmar senare och halvt bombad med meddelanden så fick jag ta bort den och han är i princip såld.. Om de nu inte ångrar sig innan dom hämtar honom.
De verkar passa honom väldigt bra, så jag tror jag valde rättOj så snabbt! Jag tycker annars man ser hästar som ligger ute på annons jättelänge nu för tiden. Hoppas du hittar den perfekta nya ägaren till honom.
Grattis till Limarus!Beror på vad du är ute efter för stam?Och ras? Men jag gissar AT?
acajou Svart, son till Acrossus så har en inavlad stam. Men i den synliga stamtavlan är det bara dubbel Aytac.
acrossus Fux, son till Aphodiini så också inavlad stam
limarus-nib Fux, icke inavlad
Jag kanske kan se om jag kan göra plats åt Cadeau så att han finns kvar om @Invicta inte kan behålla honom![]()
Finns även min Aslan, som har Yavuz två gånger i stamtavlan men annars ingen inavel och inget CR. Men härstammar så klart från @Rirus hingstar, så lite samma stam: https://www.horsereality.com/horses/1031257/aslan-rabicano
Dum fråga kanske men gäller de nya nyanserna alla raser eller bara vissa? Jag får visserligen inte så många skimlar men de jag fått har bara haft samma nyanser som förut, men de är inte araber eller A-T så det gäller kanske bara dem..?Alltså jag gillar verkligen de nya skimmelnyanserna hos araberna. Plötsligt gör det inte riktigt lika mycket att mina potentiella leverfuxar skimlar av
https://www.horsereality.com/horses/889380/chaima
Jag tror bara det är araber och A-T, iaf vad jag har sett men någon får rätta mig om jag har fel!Dum fråga kanske men gäller de nya nyanserna alla raser eller bara vissa? Jag får visserligen inte så många skimlar men de jag fått har bara haft samma nyanser som förut, men de är inte araber eller A-T så det gäller kanske bara dem..?