igbest
Trådstartare
Jag har haft så fullt upp så jag har knappt varit inne..Ja, självklart! Sorry!
Tack nu är hon ombetäckt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har haft så fullt upp så jag har knappt varit inne..Ja, självklart! Sorry!
Ja, precis! Så antingen om du skickar tillbaka henne eller om jag skickar över om ett par dagar när fölet flyttat utTar henne gärnaVill du behålla fölet?
Är du fortfarande där? Får prova senare annars!
Tack!och @Iamia
är online nu
Ja, precis! Så antingen om du skickar tillbaka henne eller om jag skickar över om ett par dagar när fölet flyttat ut?
Det var Cuervo (PRE) så du missade ingenting
Den ende jag har uppskriven är AjaxFinns det nån som har en arabhingst med minst 318 i endurance eller racing?
Födseln kommer 16 timmar efter betäckningen (och ett antal dagar, självklart), så du får tajma dina betäckningar bättreAlltså. Jag hade fyra ston som skulle föla idag. Två islandshästar och två trakehnare. Islandshästarna var liksom inga tok-wow-väntar-med-spänning även om det absolut skulle kunna bli bra, men helt egen avel och inget jättenytt. Trakehnarna, däremot... Framförallt den ena, som har 97, 93, 86 för dressyr. Två föl var födda när jag vaknade. Gissa vilka? Trakehnerfölen har fortfarande inte fötts än...![]()
Ja jag förstår att mina inte håller direkt måttet i toppenMen oldiesarna är också uppe på höga 390, vet inte om någon har kommit över 400 dock.
Jag tävlar en del oldies i hoppning också men mina trakehnare, även i hoppning, är så långt bättre att oldiesarna som ras börjar kännas typ värdelös om man vill satsa på tävlingarna.Jag tycker eventing är så random så jag kör hoppning med mina oldies. Jag har nio hästar för närvarande som tävlar i hoppning och bara två av dem är trakehnare, resten oldies och de placerar sig en hel del i Europa.
Har de spikat ett datum?Sant.. Svårt med ovissheten. Det är ju inte långt till den planerade hardcapen (alldeles för kort, kunde man inte få en månads notice iallafall?). Vill inte köpa platser nu och sen upptäcka att jag förlorat på det, men inte heller plötsligt stå med ett överfullt stall![]()