Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp. Undrar hur inavlade de är självaNu förstår jag varför vissa vill ha nya foundationhästar, antar främst dom som satsar på NIB, dom kallar det inavel även om en häst är 50 generationer bak i stammen.
Det stämmer det. Glömde visst skriva det i förra inlägget.Avalbane i spelet också?![]()
@Gabby_Ossi nu är jag inne igen men misstänker att du tagit natten. Klockan blev visst rätt mycket (men jag lurade SMHI och fick in mitt nästan torra hö under tak innan regnet kom)
TackJa jag sov(men vaknade till senare av åska och ösregn, och vi skulle pressa höet idag
)
Men det har inte varit någon rusning ändån så satte ett lite högre Hrc-pris som får vara nu över dagen!
@Riru betäckningen med Acrossus failade.. Får man göra ett nytt försök?![]()
Nu är jag här, är du?Självklart, men gissar att du inte är kvar?![]()
Ni som har koll på normans, är denna värd att behålla?
https://www.horsereality.com/horses/958214/keep, 630 GP, 1VG 11G, och 86 i pullingpower
Jag håller med! Det var den tristessen som fått mig att ta ett speluppehåll några veckor. När alla var groomade och tränade så hade jag slut tid och iddes inte spela spelet..Jag orkar inte hålla på att grooma alla hästarSå tråkigt!!!