Sannolikheten är liten. Om jag räknat rätt så är det 87,5% att minst 1 av mina 3 ston Aytac/Nelaria är bärare (om det nu är stona)
Tack! Nu är hon både vuxen och betäckt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sannolikheten är liten. Om jag räknat rätt så är det 87,5% att minst 1 av mina 3 ston Aytac/Nelaria är bärare (om det nu är stona)
https://www.horsereality.com/horses/811840/foal-doe-811840
Nä nu är jag trött på alla dåliga föl från Liver Proven. Tredje i rad som blir sämre än både mamma och pappa.
Sorry, lämnade på fsk. Kvar?Kommer inte ihåg om vi lyckades igår, ska vi försöka igen annars?
På tal om lever så fick jag detta föl inatt foal-doe-811767 Tänkte se om det går att få ut något kul med Baariq+Samiha stoet jag fick tag i på foundation tillsammans med denna.
Sorry, lämnade på fsk. Kvar?
Ooh den där lånar jag gärna sen![]()
Tack!!Har ändrat! Nu fixar vi detta![]()
Tack snälla!@Murray
Kryonar ligger uppe!
Japp, jag har denna på tur:Om ca en vecka växer det första fölet från Aphodiini upp, så efter det kommer det väl växa upp föl på löpande band. Ska bli intressant![]()
Det ska gå att se skillnad i hur utbredningen av det bruna ser ut, någonting med hur det ljusa är utbrett. Jag brukar jämföra ston med Elisany. Är rätt övertygad om att hon är sooty.Någon som vet om man kan se skillnad mellan sooty brun och vanlig mörk brun hos araber? När dom redan är vuxna.