Jag lägger upp dem till dig så får du avgöra. Du kommer inte bli pank![]()
Tack, heter MulleMustang i HR. #gårivägochpensionerarPREföl
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag lägger upp dem till dig så får du avgöra. Du kommer inte bli pank![]()
Slänger upp dem imorgon bitti då de är avvandaTack, heter MulleMustang i HR. #gårivägochpensionerarPREföl
Väntar också med spänning på ett föl efter honom!Hur var det nu. Den som väntar på något gott väntar alltid för länge?
Gäsp, men nu är hon här
Tips använd hennes pappa innan ägaren inser att han ger kanonföl
Jag väntar en halvbror idag och en halvsyster om 10 dagar. Ska bli spännande att se vad det blirHur var det nu. Den som väntar på något gott väntar alltid för länge?
Gäsp, men nu är hon här
Och jag betäckte igårHur var det nu. Den som väntar på något gott väntar alltid för länge?
Gäsp, men nu är hon här
Trist.Fick två fina silverföl efter Fong idag, båda fick A på shoulders. Fler som betäckte med honom som fått det?
Trist.Jag har inte fått mina än. Tror första kommer imorgon. Hoppas utan An...
Hoppas det. Tråkigt ändå ju... (Kollade nu och båda mina ston har G+ på shoulder.)Kan ju vara mina ston dock, båda har bara G där och Fong har G+. Kanske bara var otur![]()
Hoppas det. Tråkigt ändå ju... (Kollade nu och båda mina ston har G+ på shoulder.)
Är så velig med quartrarna... Egentligen har jag (alldeles nyss - typ igår) bestämt mig för att bara avla på prestation (reining, alltså). Sedan tänkte jag gå igenom mina hästar och lägga ut de som inte är bra nog på marknaden. Men så kommer jag till det silversvarta stofölet med lykta och mina fina (att titta på) SW1/SW1 hingstar osv, och så skiter det sig...Jag får väl vänta och se helt enkelt... En dag kanske det känns rätt.
![]()