HorseReality XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag skulle vilja låna Penderyn en omgång till om det går bra @Murray ? Tror det "bara" är tre ston 🙈🙈
Dock jobbar jag svinigt mycket nu så skulle behöve an bestämd tid så jag kan logga in på jobbet (ännu mer 🙈)

Sen har jag en som ska gå till Gaster eller Casper... hjärnkontoret går inte fort nu....

Humor från chatten

X: Looking for: 6VG mares
Y: X would you like her? "länk"
28319

Fick två fina silverföl efter Fong idag, båda fick A på shoulders. Fler som betäckte med honom som fått det?

Kan ju vara mina ston dock, båda har bara G där och Fong har G+. Kanske bara var otur :p
Hoppas det. Tråkigt ändå ju... (Kollade nu och båda mina ston har G+ på shoulder.)

Är så velig med quartrarna... Egentligen har jag (alldeles nyss - typ igår) bestämt mig för att bara avla på prestation (reining, alltså). Sedan tänkte jag gå igenom mina hästar och lägga ut de som inte är bra nog på marknaden. Men så kommer jag till det silversvarta stofölet med lykta och mina fina (att titta på) SW1/SW1 hingstar osv, och så skiter det sig... :arghh: Jag får väl vänta och se helt enkelt... En dag kanske det känns rätt. :meh:

Hoppas det. Tråkigt ändå ju... (Kollade nu och båda mina ston har G+ på shoulder.)

Är så velig med quartrarna... Egentligen har jag (alldeles nyss - typ igår) bestämt mig för att bara avla på prestation (reining, alltså). Sedan tänkte jag gå igenom mina hästar och lägga ut de som inte är bra nog på marknaden. Men så kommer jag till det silversvarta stofölet med lykta och mina fina (att titta på) SW1/SW1 hingstar osv, och så skiter det sig... :arghh: Jag får väl vänta och se helt enkelt... En dag kanske det känns rätt. :meh:

Går ju göra båda :D, fast det tar väl lite längre tid. Dagens silverföl var hur söta som helst men kass reining och inte världens bästa confo (men ena stoet har ju 4 A och köptes enbart för färg), men nu när jag har både confohingstar och en hingst med 351 i reining och inte alltför hög GP som jag kan använda till dom sämre stona så tänkte jag att det skulle gå få med lite färg :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 885
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 151
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka