Hörreni era semmelmarodörer. Sluta genast upp med att äta semlor!

@dobbis , jag jobbade på ett konditori i Uddevalla i några år och deras semlor...oh my lord. De är att dö för!!!
Jag är semelnörd och petig. Inget slår dessa med ett recept från 1929 som "gått i arv" när kondiset sålts genom åren.

Skulle jag ha vägarna förbi dig i semeltider så skulle jag ta med en :d

@dobbis , jag jobbade på ett konditori i Uddevalla i några år och deras semlor...oh my lord. De är att dö för!!!
Jag är semelnörd och petig. Inget slår dessa med ett recept från 1929 som "gått i arv" när kondiset sålts genom åren.

Skulle jag ha vägarna förbi dig i semeltider så skulle jag ta med en :d
Jag har jobbat på ett bageri i Mariestad och deras semlor är smaskens,dom levererar till Ica här i byn,så om du bjuder mig så bjuder jag dig :D
Och efter att ha tryckt i oss 2 mumsiga semlor utan sylt,vanilj,konstigt skal mm så vill vi inte se semlor mer i år .

Liknande trådar

Mat Ja som rubriken lyder finns det något trevligt ställe att äta på där i Västerås Kommer inte ha jättelång tid på mig så gärna något som...
Svar
7
· Visningar
502
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
533
Tjatter Bänkat mig framför stavhoppsgalan och vill nu ställa en fråga jag funderat på länge. Varje gång jag hör Lavillenies namn tänker jag att...
Svar
7
· Visningar
272
Tjatter En spinoff på tidigare tråd om att hitta på ett efternamn. Jag kommer byta efternamn i samband med skilsmässa. Har, som sagt, varit inne... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 073
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka