Hoppträna?

Status
Stängd för vidare inlägg.
T

Tiggran

Jag undrar om någon vet något stall/någon tränare i Göteborg med omnejd där man kan träna hoppning på någon av deras hästar? Jag är jätteintresserad av hoppning och vill bli bättre. Har ridit i hoppgrupper på ridskola, men känner att jag inte utvecklas mer då man bara hinner hoppa några få språng per lektion.
(Privat el. med någon spelar ingen roll.)

Undrar också om man fortfarande får tävla ponny om man är över 18, bara det att man får hoppa högre än de andra? Vet att det var tillåtet för några år sedan.

Sv: Hoppträna?

Hoppa högre än de andra för att du är för gammal? Nej det har aldrig varit tillåtet!

Däremot får du tävla i avd B om du är överårig på ponny.

Sv: Hoppträna?

Du har fått svar på den andra delen av din fråga och på den första hänvisar jag till annonssidorna.

Lena, moderator.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 661
Senast: Mabuse
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 836
Senast: mamman
·
Hästmänniskan Min medryttarhäst är en 25 år gammal, fortfarande pigg och glad, kille. Jag har ridit honom i snart ett år och är HELT förälskad. Han är...
Svar
7
· Visningar
1 844
Hoppning Background för jämförelse: Jag brukade träna hoppning för MÅNGA år sedan. Det var fredag kväll. Det var en ponny grupp innan oss och vi...
2
Svar
27
· Visningar
4 406
Senast: Ullmerkott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar