M
md5krist
Funderar på årets hingstval och har övervägt HipHop till ett av stona. Hans äldsta avkommor visades ju på treårstestet förra året. Det var ju dock inte så många visade att han fick något BLUP-index. Men jag var inne och tittade på deras resultat ändå i hopp om att kunna se någon tendens. Flera hade bra poäng på typ, men att ganska många hade dåliga poäng på hoppningen; 5-5 var ett ganska vanligt betyg. Nåja, nu var det så få visade så man ska väl inte dra några förhastade slutsatser utifrån det.
Men kanske har ni här sett avkommor hoppas och kan komma med mer info? Hur ser de ut?
En annan fråga är ju grovleken. HipHop själv tycker jag är ganska ädel, kanske ädlare än vad man kunde tro med tanke på hans stam. Stoet i fråga är inte heller tung på något sätt, men hon är e. Concorde-Kaliber, vilket ju skulle kunna slå igenom kanske. Hmm, svårt det här.
Någon med uppfattningar om HipHops avkommors grovlek?
Men kanske har ni här sett avkommor hoppas och kan komma med mer info? Hur ser de ut?
En annan fråga är ju grovleken. HipHop själv tycker jag är ganska ädel, kanske ädlare än vad man kunde tro med tanke på hans stam. Stoet i fråga är inte heller tung på något sätt, men hon är e. Concorde-Kaliber, vilket ju skulle kunna slå igenom kanske. Hmm, svårt det här.
Någon med uppfattningar om HipHops avkommors grovlek?