Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sorbe skrev:Ja just de! Det är ju så på de lägre klasserna, hade jag totalt glömt!
Rebecca_R skrev:hon kollar snarare väldigt mkt på tv (hopptävlingarna) tror jag
Snuffsan skrev:Märklig formulering från en som enligt vad hon själv skriver i en annan tråd tävlar LC.:smirk:
Sorbe skrev:Jo! Precis, sen är jag iväg på många stora tävlingar då man kör omhoppning efter alla ridit grundomgången. Inte varit iväg på vanliga lokala/regionala/osv på ett tag. Hade glömt! .
Zlatan skrev:Men den bedömningen är ändå vanlig på nationella och stora tävlingar.
castle_bar skrev:Tävlar ni mycket på gräs? Vad tycker ni om det? Själv har jag bara tävlat på gräs en gång, och självklart ösregnade det den gången...
Jag hade såklart broddar, men trots det så halkade min ponny
ganska mkt... Han brukar alltid ha jättefin bjudning på hinder men den gången kände jag inget sug alls mot hindren. Han halkade till precis innan några hinder men superbussig som han är så hoppade han ändå, men rev kraftigt.
Vi kom helt fel in i kombinationen, och den svängde jag ur, för det kändes verkligen som om vi skulle kracha i b-hindret!
När vi väl kommit i mål, med typ 16 fel + en massa tidsfel var min ponny stressad och skärrad, det kändes att han inte uppskattade denna tävling...
Och det var verkligen inte bara jag som halkade omkring... nästan halva startfältet (det var runt 35 starter) blev uteslutet, pga vägringar elr avramlingar!!!
Inte EN ENDA kom felfri! Vinnaren hade 4 fel i omhoppningen, tvåan gick inte ens till omhoppning!
Kan det ha varit ett ovanligt dåligt underlag, eller brukar gräsbanor bli så förskräckliga när det regnar?
Isåfall vågar nog inte jag på mig en grästävling igen...
Sorbe skrev:Jo! Precis, sen är jag iväg på många stora tävlingar då man kör omhoppning efter alla ridit grundomgången. Inte varit iväg på vanliga lokala/regionala/osv på ett tag. Hade glömt! .