Fiorano
Trådstartare
Så du tänker att om person X bygger en bana för att den passar vad henoms häst behöver jobba på, måste ändra sitt tänkta hoppass för att Y kommer in senare i ridhuset och vill ha en övning som passar henom? För att Y inte kan vänta i 25 minuter och sen ha fullt företräde? Det blir ju också knasigt tänker jag.Hade nog kört på C för jag inte orkar tjafsa. Men jag hade eventuellt diskuterat med ridhusägaren regler angående hoppning, tex om dom inte kan boka hela ridhuset om dom tänker bygga en hel bana så man vet. Jag anser dock att det är hopptid så skall det finnas utrymme för mer än en person och det är väl fler folk som inte vill hoppa en bana i den storleken även om dom kanske vill skutta lite små hinder? skall dom då också bara vänta? tycker det blir en konstig situation överlag.
Men har själv blivit överkört i liknande situationer, tex skulle ridhuset vara stängt på kvällen, så fanns endast en lucka att rida, varpå dom innan sätter upp hinder. Jätte kul på en grön unghäst vart alla andra skiter i en. Blev bra "miljöträning", men tyckte faktiskt det va riktigt oschysst mot andra eftersom ridhuset vore stängt därefter, men som tur är blir det flyt snart så jag slipper sån skit.