Hopplös man . vad göra?

alazzi

Trådstartare
Bild på eländet
RIMG0032.JPG

Om jag kortar ner den så står det rakt upp där det finns man, men sen är ju halva manen bortskavd. Korta i alla fall och knoppa/banda det som finns och stunta i att det blir luckor? Eller ha manen fri?

Sv: Hopplös man . vad göra?

Liggande, pyttesmå knoppar?

Annars kanske du får korta ner. Men är ju tråkigt att inte ha nån man på tävlingarna. Men det växer kanske ut igen till nästa sommar?

Åh precis en så häftig man som min har!!:devil: Sååå trist...:cry:
Jag stubbade hennes man härom dagen för jag blev så less på att se eländet:cool: och försöka knoppa eländet är ju bara ännu värre!!!:mad:

Snagga helt och satsa på en sån där ball frilla som en del importhästar har.. är det i Spanien de snaggar unghästarna? (taskigt minne)

Jag läste också så! :p

och sen efter att ha läst "Bild på eländet" vid snabbvisningen så var jag ju tvungen att klicka in i tråden :rofl:

Knoppa det som finns, har sett ett gäng hästar på tävling med liknande frisyrer efter somrarna :p

Haha jag med, det var därför jag öppnade tråden:o :devil:

:rofl::rofl:

Till TS
Jag hade nog rakat av all man och låtit den växa ut på nytt;)

Åh, jag älskar såna rubriker! :D

För några år sen var det en rubrik i stil med Tunn man - vad ska jag göra?

Den här var mycket mycket bättre! Tack för ett gott skratt! :rofl:

Åh, jag älskar såna rubriker! :D

För några år sen var det en rubrik i stil med Tunn man - vad ska jag göra?

Den här var mycket mycket bättre! Tack för ett gott skratt! :rofl:

:D Jag tänkte inte ens på att det kunde läsas på två sätt.
Kan man göra något för att förbättra tillväxten på taglet?

Liknande trådar

Övr. Hund Jag känner mig helt knäckt och behöver input, om så bara av främmande människor på nätet... För att försöka göra en lång historia kort...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
11 511
Senast: Hermelin
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
3 010
Hundhälsa Hej! Jag har en unghund på 15mån som sen en tid tillbaka börjat lyfta upp höger fram tass väldigt ofta, trodde först att det hade att...
Svar
0
· Visningar
468
Senast: Redfox
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
501
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka