Hopphingst

esther

Trådstartare
Vad finns det för "snackis" hoppförärvare nu förtiden? Cornet Obolenski var ju en riktig snackis för några år sedan, även Contendro och Stakkato var poppis (och de blev ju bra). Finns det några nya hingstar som har öppnat riktigt lovande i aveln och har ett bra rykte? Vore såklar ett extra plus om de är möjligt att använda dem ;)
 
Vad finns det för "snackis" hoppförärvare nu förtiden? Cornet Obolenski var ju en riktig snackis för några år sedan, även Contendro och Stakkato var poppis (och de blev ju bra). Finns det några nya hingstar som har öppnat riktigt lovande i aveln och har ett bra rykte? Vore såklar ett extra plus om de är möjligt att använda dem ;)
Ingen som har förslag vad som ser ut att bli något "lite extra" på hoppavel sidan?
 

Liknande trådar

Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 829
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
40 773
Senast: Hedinn
·
Skola & Jobb Började nytt jobb för 2 veckor sedan. Ingen överlämning har funnits eller upplärning utav arbetsuppgifter, utan jag får springa och ta...
2
Svar
37
· Visningar
4 586
Senast: Soapbubble
·
  • Artikel
Dagbok När jag nu har köpt mig en gammal stuga med en väldigt stor karaktär så kändes det inte som att det fanns några alternativ - stugan bara...
2
Svar
28
· Visningar
2 589
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Sadelpadd eller inte?
  • Stötdämpning -sits

Omröstningar

Tillbaka
Upp