Hopphingst

esther

Trådstartare
Vad finns det för "snackis" hoppförärvare nu förtiden? Cornet Obolenski var ju en riktig snackis för några år sedan, även Contendro och Stakkato var poppis (och de blev ju bra). Finns det några nya hingstar som har öppnat riktigt lovande i aveln och har ett bra rykte? Vore såklar ett extra plus om de är möjligt att använda dem ;)

Vad finns det för "snackis" hoppförärvare nu förtiden? Cornet Obolenski var ju en riktig snackis för några år sedan, även Contendro och Stakkato var poppis (och de blev ju bra). Finns det några nya hingstar som har öppnat riktigt lovande i aveln och har ett bra rykte? Vore såklar ett extra plus om de är möjligt att använda dem ;)
Ingen som har förslag vad som ser ut att bli något "lite extra" på hoppavel sidan?

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 743
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
4 025
Senast: Sasse
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 558
Senast: Gabby_Ossi
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 800
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka