Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Åh så härligt med terräng! Han är så fin din häst också
Jag önskar jag också fick hoppa terräng, det är så dåligt utbud här. Får hålla tillgodo med banhoppning istället. Var på hopptävling ikväll och hoppade en klass. Fick 1 nedslag, i övrigt gick det bra.
I fredags debuterade min häst 1,05 och 1,10 samt så var det andra starten för min hoppryttare.
I 1,05 så fick de en fjärdeplacering men i 1,10 så hade de ett litet pet. Han var trött till andra klassen då det var mycket spännande att vara med på en prisutdelning och få skutta runt på ett ärevarv . Första gången för hästen...
Det är lite läbbigt. I vanliga fall brukar vi hoppa på den andra volten, men nu blev det inte så av olika anledningar. Hade aldrig hoppat ngn av mina andra m det stödet, men den här är rutinerad o klipper allt. Inte sagt att inget kan hända ändå visserligen.
Min 08:a fick hoppa uppsuttet för andra gången i sitt liv igår. Utrustad i full dressyrutrustning studsade vi över hela 85 cm! Gick liite fort och sprången följdes ofta av några bocksprång, oerhört lycklig!
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.