Hoppar som en katt

Sv: Hoppar som en katt

haha! kul att jag kunde hjälpa med tanke på att hoppningen definitivt inte är min gren... :D Min häst har dock fått mycket bättre språng på det lilla vi tränat så det borde ju verkligen inte vara kört för er!

plockar gör jag inte... ställer honom rakt mot hindret håller om o taxerar med skänklarna. JAg vet att vi inte har film eller så men vi är i jakt efter en videokamra, lägger in om jag får tag i en.

Du kanske gör det omedvetet?
Alt håller lite för hårt för just den hästen.
Man vet inte alltid själv vad man gör för fel, så ta hjälp av din tränare du.. ;)

använd galopp/travbom! detta hjälper hästen att stmpa av i tid och få med hela kroppen!

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 118
Senast: zarmino
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
22
· Visningar
3 305
Senast: lirco11
·
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 975
Senast: Mabuse
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 647

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Annonsera mera hundar 2

Hästrelaterat

Omröstningar