hoppar långt

S

Sonita_lover

hejsan!!

Jag rä bara lite nyfiken på om det finns någon som har en häst som hoppar långt och ganska tidigt på hindret även fast det är ett rättuppstående på ca 70-90 cm. Det gör nämligen min häst och ingen som ajg känner har en häst som hoppar som min! Så nu är jags om sagt lute nyfiken på om min häst är "ensam" om det!

hare gött!

Sv: hoppar långt

Min häst gör det!
Fast inte lika mycket längre, har tränat väldigt mycket på serier och små hinder med bom före och efter för att få honom att hoppa mer uppåt än framåt. Förut trodde han att det snarare handlade om längdhoppning än något annat...

från en vän!

nee det gör inte diana ha ha men hon är as bra på att hoppa :love:
ha de gött gumman :banana:
kramar tildis!

okej ;D jag ser dte ej som ett problem men tycket att det kund evara lite kul och veta om andras hästar också gjorde så =D

En häst där jag rider gör dt!
Hon är helt galen, om man inte håller om benen hoppar hon typ 3 m innan känns dt som! :p

Liknande trådar

Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
963
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 112
Senast: zarmino
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
655
Senast: Hermelin
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
21
· Visningar
1 531
Senast: Raderad medlem 149793
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar