Hoppar inte på grus.

Status
Stängd för vidare inlägg.
I

Izah

Här är en film som är ganska gammal. Det var för ungefär ett halvårsedan, och JA, jag red inte sådär suuuper på filmen. Dessutom har jag utvecklats väldigt fort XD

Sv: Hoppar inte på grus.

Varför gör du en ny tråd när du redan har en precis likadan? Och varför öht göra en tråd när du inte vill ha ngt svar?

men vänta här...
"hur det såg ut"
i andra tråden låter det ju som att det är något som upprepas att hästen stannar på grus?
Det är ju väldigt svårt att se utifrån en film om hästen har ngn inflammation eller inte måste du väll förstå?

Här är en film som är ganska gammal. Det var för ungefär ett halvårsedan, och JA, jag red inte sådär suuuper på filmen. Dessutom har jag utvecklats väldigt fort XD

För ett halvår sen??
Det var ju sommar på filmen ju!

jag tävlar aldrig mina hästar samtidigt. Detta var den 29 mars tror jag det var.

jag tävlar aldrig mina hästar samtidigt. Detta var den 29 mars tror jag det var.

Samma väder, samma parkerade bilar på samma plats, samma bommar som ligger bredvid, samma hinder vid exakt samma plats (dock som ska ridas från olika håll, men det är väll olika klasser?)????
Vilket otroligt sammanträffande!!

Det är inte så konstigt. de platser som är vid banan hyrda, altså det är ett sådant nummer som bara de får stå på. Dessutom har de alltid samma banor och samma som hjälper till.

Det är inte så konstigt. de platser som är vid banan hyrda, altså det är ett sådant nummer som bara de får stå på. Dessutom har de alltid samma banor och samma som hjälper till.

Okej, men då har Mörrums ryttarförening gjort ett stort misstag som råkat lägga dig i resultatlistan, där står det att du hoppat både klass 1+2 med C-ponnyn och klass 4 i olika höjder med den andra hästen!

seriöst. kan du inte bara sluta ljuga ihop massa historier?
Som i en annan tråd att du ska ha vunnit massa svåra klasser o tävlat massor upp till MSV B tex.

Starkt av dig att be om råd, men ta då råden för annars är det fullständigt meningslöst!!

Det räcker med en tråd om ponnyn som inte hoppar på grus.

LenaH, moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
2
Svar
35
· Visningar
2 480
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 808
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 398
Senast: Sassy
·
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 216
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2