hoppa över mail i Outlook Express

em76

Trådstartare
kan man göra det? Om man märker att ett mejl kommer ta en halvtimme och vill vänta till senare med det men vill ha de efterföljande direkt. Och kan man få Outlook att fortsätta där den slutade, som nu när det blev avbrott mitt i mejl 5 av 7(efter en kvart :mad: ), jag kopplar upp igen och då börjar den om och hämtar mejl 1, 2, 3 och 4 igen. Är det flera stora kan det ta evigheter att få hem.
 
Sv: hoppa över mail i Outlook Express

Sitter du på modem?

Man kan ringa till sin internetleverantör och be dem rensa i mejlkorgen, det gjorde jag när jag satt på modem och fick STORA mail.
 
Sv: hoppa över mail i Outlook Express

Du kan under verktyg lägga in en spärr på hur stora mail du vill ta emot i din inkorg.

Klicka på verktyg - regler för meddelande - e-post - scrollar sedan igenom vilken regel du vill tillämpa och vad som ska ske med e-posten och bestäm maxstorleken på mailet och verkställ. Problemet löst.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Vilka rättigheter har man egentligen som kund? Två gånger den här våren har jag beställt, för mig, två dyra varor. Det första...
Svar
15
· Visningar
905
Senast: corzette
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 812
Hästmänniskan Jag miste min häst akut för 2 mån sen. Världens snällaste, finaste och gulligaste kompis sedan 10 år tillbaka.Så älskad.Så saknad.❤️...
Svar
9
· Visningar
870
Senast: yamyam
·
Övr. Barn Mina båda döttrar, 8 och 10, åker buss till skolan. Planeringen för bussarna är en aning bristfällig så trots att det är 4 km till...
2
Svar
32
· Visningar
3 923
Senast: Eurydome
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp