Hoppa över löpning?

V

voltigehoppare

Min lilla Flattis-tik har hoppat över en löpning..hon borde ha löpt i November :eek: :confused:
är det vanligt att det händer eller måste det vara valpar på gång? :crazy: det borde det ju absolut inte vara!
hon visade alla tecken på att hon skulle löpa men nu har det gått över och hon har inte löpt..kan hon ha löpt så lite att det inte har märkts? hon brukar ju droppa rätt bra...

tacksam för svar :bow:

Sv: Hoppa över löpning?

Mina Flattar löper 1 gång/år.
Den ena löpte 2 ggr förr, men har nu kommit i fas med övriga.

Jag antar att det kan vara ca ett halvår sedan hon löpte sist, så chansen är inte så stor att hon är dräktig för då skulle hon väl nästan vara i 5:e månaden nu...

Alla tikar löper inte efter almanackan.

Hur gammal är hon?
En ung hund är ofta oregelbunden de första åren.

Verkar hon dålig (feber, ökad törst, loj, svullen i buken) så ska du ju besöka veterinär, men annars bör det inte vara något konstigt!

Sv: Hoppa över löpning?

ok va bra :) så logiskt tänkte ju inte jag nu när jag blev orolig hehe
hon fyller fyra i maj så hon är ju inte riktigt riktigt vuxen än..
hon är ju helt som vanligt sen "löpningssymptomen" slutade
skönt om hon bara kommer att löpa 1 gång per år i fortsättningen, det räcker :D

Liknande trådar

R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 248
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 581
Senast: fixi
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
2 151
Senast: cassiopeja
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 649

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix
  • Födda 2024

Omröstningar