Hööks nya katalog

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Matilda_o_Bonita
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 255
M

Matilda_o_Bonita

Sitter här och bläddrar i den nya Höökskatalogen :love: :angel:
Måste ha lite ny utrustning till Bonita eftersom hon bara har tvingats gå med halttrasiga vintertäcken och dyl. Känner mig lite för grymm så, så nu ska hennes garderob få ett lyft. :bump:
Ska ni handla något ur den nya katalogen?

Sv: Hööks nya katalog

Funderar på att köpa lite smågrejer som öronskydd i matchande färg till mina schabrak och annat nödvändigt :D

Lugn! Den kommer. Fick min igår men andra fick några dagara innan.

Åh jo!Handla ska jag ;)
Tyvärr ska jag även flytta så ekonomin ska räcka till nya möbler oxå :(
Mina ögonstenar ska få lite nytt i sina garderober, har inte hunnit köpa egna täcken åt dem än utan de har fått ha mina andra hästars begagnade täcken å det går ju inte ;)

Sedan tänkte jag lite nya träns å bett+ att jag funderar på griffin islandssadeln pga att jag håller på att utbilda hästarna å inte vill lägga pengar på ngt väldigt exklusivt då de som bekant kommer få mer muskler med tiden å då sitter man i skiten som vanligt :smirk:

Å nya höst ridkläder är ju obligatoriskt :angel:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
643
Senast: cowgirl81
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
911
Senast: Sharpless
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 294
Senast: Edla
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 252
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31