Hona eller hane

eros111

Trådstartare
Köpte en katt för några veckor sedan och då var hon en tjej enligt säljaren. Men jag är fortfarande skeptisk till att hon är en tjej.
"hon" har som ett hjärta <3 * (* = analen och hjärtat är könet.) Det är ungefär 1/2 - 1 cm mellan analen och könet.
Någon som har några tankar på vad "hen" kan vara?

Svårt att säga på bara din beskrivning. Om du googlar på "könsbestämma katt" exempelvis kommer det upp rätt mycket pedagogiska beskrivningar och bilder. Den största skillnaden på kattungar är väl att honorna har tätt mellan hålen och hanarna har längre avstånd imellan.

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
601
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Som titeln säger. En människa i min närhet (d.v.s. inte jag obviously) vill att deras katt ska få en kull kattungar. Anledningen är helt...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
7 928
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 590
Senast: Twihard
·
Hundavel & Ras Hej, Våran tik parades för 30 dagar sedan, vad har ni haft för tecken vid denna tiden? Kiwi har sen 2 veckor tillbaka ätit väldigt...
Svar
0
· Visningar
571
Senast: Karolina90
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Border collie?
  • Är dagens hundägare eller hundar problemet?
  • Täcke...

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka