Hon har blivit sämre igen : (

K

kalasmy

För några veckor sen ramlade min hund omkull i stallet..när det va ishalt....Först kunde hon inte gå på ena benet.. sen blev hon helt förlamad i hela bakkroppen...så va bvi hos veterinären ok dom såg inget på bilderna.. men dom antog att det var diskbrok.. sen fick hon en kortesånspruta...ok då blev on mycket mycket bättre.. sen sämre efter en vecka.. ok då fick hon tabeletter som hon ätit snart i 3 veckor.. ok nu ska vi sluta.. men redan i dag... efter..2 dagar utan medicin så har hon blivit sämre..igen!:(..
Kan snart intew gåå igen ok då kanske vi måste ok till strömsholm ok operera henne....men hon är ganska gammal.. ok man vet ju inte om hoin skulle klara en sådan oeperation...Någon annan som haft en hund med samma problem?

Liknande trådar

Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
964
Senast: igbest
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 214
Senast: malumbub
·
Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Svar
28
· Visningar
2 834
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
1 534
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2