Holsteiners

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Dissi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 738
D

Dissi

Har hand om en holsteiner som heter Black Beauty 17 och är efter Flamingo 10 och Rendevoz II undrade vilken eller vilka sidor du kan gå in och spåra upp holsteiners på?:)

Sv: Holsteiners

Hon har en son som heter Calgary 28 född 1996 e Calido I som ägs av Paul Schockemöhle och går svår hoppning!

vart hittar du den informationen? skulle även vilja ha mer information om black beauty 17

Ganska fin stam på den hästen. Speciellt på Mammans sida.
Du hittar bl.a. Corde en gång (morfars far) och Ramzes två gånger.

Black beauty har en avkomma som heter Kenya efter Acrobat I och Flamingo. Tyvärr inget mer info om den.

Jag sökte på Schockemöhle och Calgary och fick upp b la detta,
Calgary

Born in 1996/ gelding from Calido I/ Flamingo

Rider: Yuka Watanabe (JPN)

Placings in 2004:
# Elmlohe (GER): 8th place in the final of the medium tour
# Spangenberg (GER): 7th place in the Youngster Winnerprize
# Poznan (POL): 7th place in a Youngster comp.
# Linz (AUT): 7th place in an 1,50m comp.
# Cervia (ITA): 9th place in an 1,35m comp.
# Leipzig (GER): 5th place in the final of the AUDI Cup for young horses and 8th place in the 1st qualification
# Münster (GER): 8th place in a comp. for young horses

Här ser du bilder på honom, om ingen bild syns här så skriv Calgary i sökrutan, http://www.sportfotos-lafrentz.de/shop.html

Kenya har lämnat en avk som placerat sig i msv hoppn
Det såg jag här, http://www.paardenfokken.nl/progeny.php?horseid=38426

Liknande trådar

Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
930
Senast: Freazer
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
23
· Visningar
1 985
Senast: Kajsalisa
·
Mat Att man ska äta mycket fibrer funkar ju om man vill bli lösare i magen, men hur gör jag för att bli hårdare? Jag skadade höger hand för...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 943
Hundhälsa Häromdagen kom en annons från en hunduppfödare i min närhet om nyfödda valpar som skulle vara leveransklara i mitten av december. Det...
Svar
13
· Visningar
1 498
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka