Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Se upp med plåten bara så ingen mule kan komma åt att pilla. Min ena lyckade skära upp mulen från näsborren och ner på en plåt på foderbordet. Jag kollar alltid det numera så inga kanter vikts fram och har fått knacka tillbaka dem när det hänt. Fråga mig inte hur han har lyckats, något hösilage måste hamnat på sidan som han försökt nå och fastnat på ngt sätt. Hästar kan.Försöker hitta hölösning till hagen som jag (eller 99 % sambon) ska bygga.
Visa bifogad fil 35306
Ett litet tak och kanske ersätta nätet med slowfeednät eller liknande, hmm...
Se upp med plåten bara så ingen mule kan komma åt att pilla. Min ena lyckade skära upp mulen från näsborren och ner på en plåt på foderbordet. Jag kollar alltid det numera så inga kanter vikts fram och har fått knacka tillbaka dem när det hänt. Fråga mig inte hur han har lyckats, något hösilage måste hamnat på sidan som han försökt nå och fastnat på ngt sätt. Hästar kan.
Veterinären ville inte sy utan trodde att det skulle läka ihop och fliken trilla bort vilket det gjorde. Idag ser man ärret om man vet om det men annars tänker man inte på det.