Hökuber/sprutat hö till degus?

purity_666

Trådstartare
Ska hämta degus imorrn och har gjort iordning buren. Dessvärre kittlar det fruktansvärt i halsen och jag misstänker att höet kan vara boven. Så jag undrar om man kan ge dom alfaalfakuber eller spruta höet med blomspruta?

Har plockat ur allt utom en näve hö ur buren nu så får vi se om det känns bättre.

Sv: Hökuber/sprutat hö till degus?

Märket Spillers har en high fibre sort som är hökuber som i värsta fall kan utfodras med enbart till hästar, jag tror det är mycket bra! Själv använder jag örtpelletsen till mina kaniner!

Liknande trådar

Övr. Barn Har en son på 6 år. Han är utredd som 4,5 åring för autism,men då han fick normalt resultat på pappret så slogs det bort. Nu började...
2 3
Svar
46
· Visningar
9 699
Senast: Fraegd
·
Övr. Hund Hunden Arthur, gatuhund importerad från Ecuador, fick sin rabies spruta i går enligt aftonbladet och andra medier. Nu tänker jag inte...
2
Svar
29
· Visningar
3 431
Senast: Ramona
·
Övr. Hund För några veckor sedan "räddade" jag 6 gamla produktionstackor, med avsikt att ge dem en lång och skön pensionärstid istället för att...
Svar
9
· Visningar
2 208
Senast: cambodia
·
Hästvård Om någon är intresserad (och fortfarande orkar hänga med i såpan) Så var det dags för klinikbesök igenf ör Kele. Jag var dock...
Svar
8
· Visningar
1 529
Senast: Kirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Offentliga verksamheter
  • Kall lägenhet
  • Vad gör vi? Del CCV

Hund, Katt, Andra Djur