Hökenesåsritten 10 maj!

Sandri

Trådstartare
Ska nu då starta min första distans med min femåring! Det blir hökenesås den 10 maj! :D Har letat lite, men inte hittat mkt om den ritten här på buke... Ska förstås bara prova på, då detta ä första gånegn för både mig och min häst.
Någon mer som ska dit eller som kan komma med lite expert råd såhär en månad innan typ?:D
/Sandra

Sv: Hökenesåsritten 10 maj!

Ska nu då starta min första distans med min femåring! Det blir hökenesås den 10 maj! :D Har letat lite, men inte hittat mkt om den ritten här på buke... Ska förstås bara prova på, då detta ä första gånegn för både mig och min häst.
Någon mer som ska dit eller som kan komma med lite expert råd såhär en månad innan typ?:D
/Sandra

Vi är 3st tjejer från samma stall som ska rida:)
2fjordningar och en whels cob..Första gången för oss också..:)

Hej! Jag ska också med och är jättetaggad redan vi kommer nog bli ett gäng här från östergöland så det ska bli gööör skoj :banana:
Jag ska rida 50CR ,anmäld i dag. Vi ses! hoppas vi får toppen väder och massa skoj. / Hum

Hej! Jag ska också med och är jättetaggad redan vi kommer nog bli ett gäng här från östergöland så det ska bli gööör skoj :banana:
Jag ska rida 50CR ,anmäld i dag. Vi ses! hoppas vi får toppen väder och massa skoj. / Hum

Okej va kul :D Jag ska ju våga mig på pluttsträckan jag hehe;) på 18 km. Vill ta det sakta då jag aldrig har tävlat innan å min häst inte heller har det då han fyller fem i år. Men det ska bli kul kul kul! Jaa vi får hoppas på fint väder!:rofl:
/Sandra

Vad krävs för att få starta 18 km?

(så kort orkar t o m jag rida :D )

Jag har tänkt att va med också, men har varken bestämt vilken lngd eller vilken häst jag ska ta än... :smirk:

nu har jag anmält mig :)det blev 50 km tävling.
blir vi fler i denna klass??:bump::bump:

Nej, det är samma gröna kort som för övriga tävlingsformer.

Ingen som ska rida samma mes sträcka som jag & min unghäst? ;) :D
/Sandra

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 885
Senast: lizzie
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
4 020
Senast: Sasse
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
4 061
Senast: __sofia__
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 722
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Valet i USA