Höjd föräldrarpenning och läxhjälp

Gammeln

Trådstartare
Tack vare Alliansen gratulerar jag er nu till höjd föräldrarpenning, 225kr per dag för en del uti vårt avlånga land :D. Dessutom får ni möjlighet att få skattereduktion på läxhjälp åt era barn om dom inte klarar pluttifikationstabellen :bow:. Kommer ni att utnyttja skattereduktionen :)

Sv: Höjd föräldrarpenning och läxhjälp

Jag hoppas att jag inte kommer behöva utnyttja reduktionen (förhoppningsvis har den försvunnit och pengarna satsats där de gör mer nytta när mina barn når skolåldern).

Den höjda föräldrapenningen välkomnas dock som ett litet extra klirr i kassan. :)

Sv: Höjd föräldrarpenning och läxhjälp

Jag hoppas ju innerligt att skolan ska hålla så bra kvalité att ingen ska behöva betala för läxhjälp.

Liknande trådar

Gravid - 1år Okej, dom som vet vem jag är får hålla detta för sig själva. Tack på förhand. Jag har, sedan sonen kom för snart 2 år sedan, gått på...
Svar
7
· Visningar
3 430
Gravid - 1år Är gravid, och pappan till barnet vill absolut att jag ska göra kejsarsnitt. Fick så bra hjälp här när jag skrev för ett tag sedan- kan...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
18 404
Övr. Barn Jag har alltid sagt det och jag står för det - jag ska aldrig bli en ponnymamma. Men.... I höstas började min dotter (5,5) rida lektion...
2
Svar
39
· Visningar
3 731
Senast: Sunshine
·
Övr. Barn Jag vill börja med att be dig som upptäcker att du känner mig antingen slutar läsa eller berättar för mig att du läser... Det är ingen...
17 18 19
Svar
369
· Visningar
33 225
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar